Ouwebrikkentour (heropend topic)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekkah, de laatste is voor mij :P
Dat had je beloofd, dus niet huilen '( als ik hem kom incaseren :9
Beloofd is beloofd
sad.gif
 
ff ontopic ,lees net dat LCB d'r fiets wil schorsen ivm een spierscheuring in arm zal dus ook niet meegaan schat ik :(
 
dat zal er dan weer 1 minder zijn
klopt mn uitspraak van net toch aardig...... de helft over
 
Ok, dat was het dan voor mij wat betreft dit topic. Allemaal leuk en aardig, maar ik heb echt geen zin om elke dag eerst 30 posts door te lezen als ik thuis kom.

Tot zondag dan maar.

Zondagochtend komt er een heel groot slot op dit topic, en dan krijgen we het "ouwebrikkentoursterkeverhalen"-topic...

Jammer van al die afvallers trouwens!!! En LCB, beterschap &zo.
De rest: tot de volgende keer dan maar??? :P :P
 
Helaas voor alle afhakers... Jammer dat jullie er niet bij zijn. We zullen in een nieuw te openen topic alles foto's / sterke verhalen voor jullie posten. Ziet er naar uit dat er over niet ál te lange tijd een nieuwe OBT komt. Hoop dat jullie dan wél meekunnen!

Overigens:

RDZ, ik woon zelf in Utrecht. Je kan dat tankje wat mij betreft ook ná de OBT gewoon bij me thuis op komen halen. Scheelt mij ook heel wat gesjouw! Ik kon je laatste mailtje trouwens niet lezen (leeg?) Laat het me even via de mail weten!
Thanks!
 
Laatst bewerkt:
Op maandag 06 mei 2002 21:11 schreef Jochem (CB750K7) het volgende:


Laatste edit 01-06-02 12:10 Helaas hebben we afscheid moeten nemen van SjaapChantay, Lage CB en TvLeent. Volgende keer beter!

Volgens mij heb ik ook afgezegt... ;)
 
Mn laatste post in dit topic waarschijnlijk ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Ik heb er zin in voor morgen!!!!! :) :) :) Tot morgen iedereen die mee gat, en voor de rest: je weet niet wat je gaat missen.

PS: Ralfie, mn mail doet het nog steeds niet :(
 
Zal ik 'm dan maar afsluiten? BertV.....SLOTJEEEEEEEEEEEE!!!!!! :P :P :P :P

Tot morgen ierdereen, Cool ROger is al zenuwachtig, ik heb mijn koffertjes al volgepakt...see ya!! :} :} :}
 
Lieve Sjaap,

Als je nu niet als de sodemieter aan je huiswerk gaat, komen we je morgen halen!!!!! :+ :+


Het gaat weer lekker....net op een verjaardags feestje geweest bij een goede vriend van me.. was natuurlijk weer heel gezellig.... :) beetje te laat geworden...maargoed, hij had lekeer bier in huis :) :)
En onverwachts kwam mn ex ook nog....had daar totaal niet op gerekend, en had wat meer spa-goud genuttigd dan was gepland...Heb me gedragen als een boeren pummel... :( Denk ik :+ maargoed, dat hoor ik morgen wel ;)
Nog ff wat statistiek: voor mn eind examen (lang geleden, in de tijd dat d kratjes nog geel waren en de treinen nog op tijd kwamen) gingen de internet kosten met een factor 2 omhoog, en was lekker wel geslaagd :) DUS: Ik haal dit jaar van mn studie ook, want ik ben 2 keer zo veel online :)
Maar nu ga ik toch maar slapen want morgen moet ik toch wat gaan doen...

Edit: even mijn kansloze geblaat wat aan gepast ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik kon het niet laten om mn lieve topicje waar we in totaal toch (met de eerste, originele meegerekend) toch wel in de buurt van de 1000 posts zouden komen in de steek te laten.

Lief topicje, vandaag is de grote dag. De dag der dagen. We gaan de tocht maken, en ik sta al in de startblokken. Hopelijk vanavond meer over de belevenissen van de OBT!!!

Ik heb er zin in!!! 8-) :] Ik heb er zin in!!! 8-) :] Ik heb er zin in!!! 8-) :] Ik heb er zin in!!! 8-) :] Ik heb er zin in!!! 8-) :]

Ik heb graag het laatste woord ;)
 
Laatst bewerkt:
Zal ik ff dwarsliggen dan? :+ Dafoolio? neem je je intercom nu mee? En ja,
ik heb er ook veel zin in :] ik heb er ook veel zin in :]
 
EN NU OP SLOT MET DAT GELUL!!!!!!!!! BEEEEEEERRRRRRRRRTTTTTTJJJJJEEEEEE!!!!!!!!!!

(toch lekker de laatste) :P :P :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan