ouweheer terug in 't zadel !

Number One Son heeft net een Fatboy geïmporteerd en wil met ouwe heer samen een rondje Schotland gaan doen binnenkort. :] :]

Ach, zoiets kun je zo'n jongen toch niet weigeren. 8-) 8-) 8-)




*O* *O* *O*
 
Nee, dat zou jammer zijn voor zo'n knul.

Je moet het dus maar even uitzitten....

:Z :Z

Wat je al niet over hebt voor je familie.
 
En hier ben ik weer - de rit is zeker geslaagd! *O*

Mijn vader heeft een dag rondom Noord Holland getoerd en genoten van 'zijn' R 1200 Rt.
Zelf heb ik er achteraan gereden

:+

op een Bandit 650. Was een goede keus voor een beginnner. :)

Het vlees ligt nu op de barbecue, voor een goede afsluiting van een heerlijke dag.
Vanavond of morgen volgt een verslagje met een paar foto's.
Leuk om te horen, dit!
Nou moet ik zeggen dat je in Noord-Holland ook wel heel lekker kunt toeren. Kom er bijna nooit, maar vorig jaar een keer een rit gehad in die regio en dat beviel me prima.

Leuk dat je vader toch weer is gaan rijden. Bloed (of in dit geval motorolie?) kruipt toch waar het niet gaan kan! Nog een lekker bbq'tje er achteraan, en jullie dag kan niet meer stuk, helemaal met dit weer!
 
alvast een paar footootjes:

Eerst van een middagpauze bij een van die dijkjes rondom de Beemster:

2480172826_eabf9d4716.jpg


2479358559_65e9c4730d.jpg


En een stop in Anna Paulowna:

2479356653_2a656a8527.jpg


2480170204_41a4bc5951.jpg
 
Laatst bewerkt:
Geweldig topic is dit! Mooie verhalen!

Mijn vader is inmiddels 78 en heeft nooit zijn motorrijbewijs kunnen halen. Wel was ie in zijn jonge jaren altijd aan het klooien met motoren. Hij heeft een lichte Sachs 90 cc gehad, maar ook een 500 cc Ariel 1-pitter...
Zo heel af en toe gaat ie op zondag bij me achterop. Vorig jaar nog. Samen met mijn zwager (die een Bandit rijdt) een toertje gemaakt en mijn vader achterop mijn F6c. Nou is zo'n F6c geen racemonster, maar als je het gas opendraait gebeurt er echt wel wat met zo'n zespitter. Die grijns van hem als ik dan eens even lekker doortrok en het blok liet jubelen was echt super! Dat zijn mooie dingen jongens.....

:]
 
Geweldig dit! Ik ben samen met mijn moeder gaan lessen, eerst samen 1 motor gekocht en daarna heb ik mijn eigen motor gekocht. Vond het erg gaaf om samen met mams te toeren. Pa vond het maar niets maar later begon het toch te kriebelen en is hij toch ook zijn rijbewijs gaan halen. Met z'n 3'en toeren was erg gaf. Mams rijdt helaas niet meer ivm artrose en pa heeft wegens omstandigheden geen motivatie meer. Maar ik denk dat dat wel terug komt.
 
Tof om jullie ervaringen te lezen! Ik probeer nu zelf mijn vader over te halen om een 'try the bike' te doen (bij rijschool in de buurt, kijken of je het wat vindt). Hoop echt dat hij het leuk vindt, lijkt me zo tof om met je pa te rijden :P
 
Mijn zoon wil zijn rbw gaan halen. :+
Lijkt me wel geinig samen met hem op pad te gaan!
Die foto, waar de "ouwe heer" breedgrijnzend op staat :}
 
Inmiddels 62 jaar jong (foto is al van een aantal jaren terug), maar die glimlach zegt wel genoeg denk ik. Volgens interne bronnen heeft hij nog model gestaan voor deze smiley: 8-)

3yfpw.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan