ouweheer terug in 't zadel !

california dreaming

MF veteraan
15 mei 2007
4.639
0
Motorvrienden,

ik heb een mooi nieuwtje.
Ik heb hier wel eens verteld over mijn vader, die niet meer heeft willen motorrijden na een ernstig ongeluk van een vriend van hem.

Hij heeft sinds dat moment zijn motor niet meer aangeraakt. De oude BMW is inmiddels ook verkocht.

Toch gaat hij weer rijden! - mede omdat die vriend tegen hem had gezegd hoe graag hij zelf weer op de motor zou stappen. (Hoewel dat misschien nooit meer kan -O- )

Ik heb twee mooie motorfietsen gereserveerd bij de motorverhuurboer, en binnenkort ga ik voor het eerst in mijn leven samen met mijn vader een dag rijden! ( om te beginnen)

*O* *O*

Ik zie uit naar een goede dag samen met mijn ouweheer: :]

Kijk maar wat je doet met die info, ik ben blij!
 
Laatst bewerkt:
Weet hoe het is om samen met vadermans motor te rijden, en it feels good!

Heel veel plezier samen, laat ff weten wat ie er nog van bakte ;-)
 
Weet hoe het is om samen met vadermans motor te rijden, en it feels good!

Heel veel plezier samen, laat ff weten wat ie er nog van bakte ;-)

Dat zal ik doen, maar ik kan je nu al vertellen dat hij een betere rijder is dan ik.
Ik zal je dus ook vertellen wat ik er van zal bakken - ;)
 
Heel erg leuk om te lezen, zo is mijn pa ook naar bijna 15 jr weer opgestapt.

Heb al veel leuke ritten met hem gereden :]
 
Ach, als ik mijn rijbewijs A heb en m'n oudeheer ziet dat, zal ié ook wel binnen een half jaartje er weer op zitten. Want bij zoontjeliev achterop is natuurlijk niet de bedoeling :9
 
men, dat klinkt geweldig.

wou dat ik dat ook nog een keer kon doen maar mijn pa zie ik niet meer op een motor stappen, alhoewel, misschien op een HD
 
Mijn vader is inmiddels al weer 2 jaar overleden. Hij was 84. Maar toen hij nog en de twintig was, is hij regelmatig met vrienden naar Italie gereden. Op de bonnefooi, snelwegen waren er bijna niet, tunnels al helemaal niet. Ze reden over passen, losten alles zelf op. En dat op Matchless en Ariel.

Hij had al 40 jaar niet gereden en ik kocht een Virago 1100. Daar wilde hij ook wel eens mee rijden want hij had immers ook motor gereden........

Ik heb hem eerst maar eens een klein stukje mee achterop genomen. Express op een gegeven moment, na een waarschuwing, keihard opgetrokken. Hij was later zo onder de indruk van het vermogen en snelheid van moderne motoren dat ie er toch maar van af zag om een stukje te rijden.
 
Leuk :Y

Mijn ouweheer had 20 jaar terug ook de helm aan de wilgen gehangen, hij reed voornamelijk woon/werkverkeer om de files te ontwijken.

Sinds zuslief en ik zijn gaan motorrijden kriebelde het bij hem ook weer. Vorig jaar in Griekenland motoren gehuurd en wezen toeren met zijn vieren.

full


die lach is onbetaalbaar *D

eind vorig jaar ook weer een toer noord-holland gedaan, en die lach is geen seconde meer van zijn gezicht afgegaan.

Veel plezier zou ik zeggen, dat kan niet anders dan helemaal goed komen
 
Mijn vader is inmiddels al weer 2 jaar overleden. Hij was 84. Maar toen hij nog en de twintig was, is hij regelmatig met vrienden naar Italie gereden. Op de bonnefooi, snelwegen waren er bijna niet, tunnels al helemaal niet. Ze reden over passen, losten alles zelf op. En dat op Matchless en Ariel.

Hij had al 40 jaar niet gereden en ik kocht een Virago 1100. Daar wilde hij ook wel eens mee rijden want hij had immers ook motor gereden........

Ik heb hem eerst maar eens een klein stukje mee achterop genomen. Express op een gegeven moment, na een waarschuwing, keihard opgetrokken. Hij was later zo onder de indruk van het vermogen en snelheid van moderne motoren dat ie er toch maar van af zag om een stukje te rijden.


hahaha, die van mij heeft jaren geleden na ongeveer 25 niet gereden te hebben een stukje op een intruder gereden die ik toen had gehuurd, hij zou alleen ff de straat op-en neer rijden om te kijken hoe het was, met als resultaat dat ie 3 kwartier weg is geweest, en ik een nogal boze moeder had :)
 
ik ga binnenkort ook toeren met mijn vader, hij heeft alleen afgelopen weekend zijn poot verzwikt en kan nog niet schakelen, maar kijk er wel naar uit :D

veel plezier alvast met je ouweheer!!
 
*O* Heel veel plezier... *O*

Probeer mijn pa ook al een tijd zover te krijgen maar krijg het nog niet voor mekaar _O-
hij heeft nu ongeveer 10 jaar niet meer gereden na een zware darmoperatie maar lijkt me wel super gaaf mede omdat hij mij heeft aangestoken met het motorvirus...
 
ik wens je veel succes, mijn vader is door mij aangestoken met het motorvirus en stapte na 30 jaar niet gereden te hebben op een honda blackbird. eerste bocht die we tegenkwamen dook hij rechtdoor het weiland in (met 70 km per uur _O- ) toen toch maar een VRO-tje geboekt :Y nu rijd hij de steppen aan de grond en kunnen we lekker toeren! :]
 
En hier ben ik weer - de rit is zeker geslaagd! *O*

Mijn vader heeft een dag rondom Noord Holland getoerd en genoten van 'zijn' R 1200 Rt.
Zelf heb ik er achteraan gereden

:+

op een Bandit 650. Was een goede keus voor een beginnner. :)

Het vlees ligt nu op de barbecue, voor een goede afsluiting van een heerlijke dag.
Vanavond of morgen volgt een verslagje met een paar foto's.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan