Ouwehoeren over klassiekers

Ja hehe...nu snap ik ook dat ik vanmiddag bijna een kunstklapper naar me hoofd kreeg })

Nu ik dit lees, wordt het me duidelijk dat het iemand teveel werd van die
senielen- en kwijlopmerking in mijn brikkerigdivtopic :P

Ik vind nu wel dat ik er echt bij hoor.
Zonder dit gelezen te hebben een soortgelijke "oudjes"opmerking weten te plaatsen :}
 
Ik heb eigenlijk nog zo'n buddyseat met een kontje, waar Honda op staat, nodig.

Verder is de "motorkoning" in Tilburg niet zo'n koning dat alles nog nieuw is. Het is er gewoon een gigantische puinhoop en je moet echt zoeken naar dingen van je gading.

Hij had trouwens nog een leuke Suzuki staan, het eerste model GT750 met schijfremmen, zo'n watergekoeld ding. De laatste eigenaar had er een polyester racebuddy opgezet en een racy tank.
Volgens de Koning moest er alleen een nieuwe accu in en dan liep hij weer???. Vroeg hij rond de 1100 pleuro's voor. Ik weet het niet zeker maar volgens mij stond er ook nog zo'n oude Honda zescilinder.


Weet je Spocky,

Die GT's hadden vroeger een bijnaam.....

Ze werden "Waterketels' genoemd.

Ik ben dus opzoek naar de schakelaars van zo'n waterketel voor op mijn Laverda 750SF.
 
Weet je Spocky,

Die GT's hadden vroeger een bijnaam.....

Ze werden "Waterketels' genoemd.

Ik ben dus opzoek naar de schakelaars van zo'n waterketel voor op mijn Laverda 750SF.

Waterbuffels werden ze topch genoemd? Die dingen trekken als een tierelier, trouwens!
 
Nee, maar ben wel benieuwd. Heb ergens misschien plannen om de CB licht aan te passen. Vindt vooral het stuurtje van Jochem wel gaaf.
Maaarrrrrrrr.. is het ook een beetje praktisch?? Last van je rug etc, omdat je toch vrij ver voorover zit?? :?
 
Laatst bewerkt:
Zo'n sport-stuur is om hard mee te rijen. Houdt de tegenwind je lekker in evenwicht & wordt je rug niet belast.

Ik denk dat je beter kunt aanpassen met een hoog stuur & een raampje. :+

Hmm, ik meen me te herinneren dat ik ooit eens iets heb gepost over een ouwelullenscherm op een zekere CB400... :P
 
Maaarrrrrrrr.. is het ook een beetje praktisch?? Last van je rug etc, omdat je toch vrij ver voorover zit?? :?

Retorische vraag? We hebben het immers over een brik.
Mijn zwager wil mijn brik hebben/kopen, maar ik weet nog niet of ik er afstand van kan doen. Voorlopig krijgt hij hem voor onbepaalde tijd in bruikleen.

BTW ik zie in mijn post nergens nuekt staan


En een mieren-euker zal wel iemand zijn die een mier eukt.
 
Op dinsdag 06 augustus 2002 10:38 schreef Reetje het volgende:Retorische vraag? We hebben het immers over een brik.

Ik krijg op mijn brik ook geen last van mijn rug. En wat RDZ zegt is ook weer zo: gewoon meer gas geven... :)

Mijn zwager wil mijn brik hebben/kopen, maar ik weet nog niet of ik er afstand van kan doen. Voorlopig krijgt hij hem voor onbepaalde tijd in bruikleen.

Kan je zwager niet zelf een brik kopen dan? Kan hij ook mee de volgende keer.

BTW ik zie in mijn post nergens nuekt staan

Waar hebben wij het over?? :)

En een mieren-euker zal wel iemand zijn die een mier eukt.

Euken, eukte, geeukt
 
als hij mijn brik koopt, dan heeft ie toch zelf een brik gekocht en kan ie mee met de brikkentoer :?

Ja maar dan heb jij geen brik meer. Maar de afrikatweeling is ondertussen ook al goedgekeurd als brik natuurlijk, en we hebben je Vespa nog tegoed als we weer eens in het zuiden komen :)
 
Hij zit er aan te denken een BMW R-zoveel/5 te kopen. Hij moet net kunnen rijden, want hij wil eraan gaan sleutelen en opknappen.

Weet iemand nog een te staan?
 
Hij zit er aan te denken een BMW R-zoveel/5 te kopen. Hij moet net kunnen rijden, want hij wil eraan gaan sleutelen en opknappen.

Weet iemand nog een te staan?

Woont ie bij jou in de buurt? Dan kan hij wel eens bij Investment Bikes in Helmond gaan kijken. zie ook www.investment-bikes.nl.

/5's zijn vrij moeilijk te krijgen in brik-staat, de meeste zijn al opgeknapt/gerestaureerd. Ik heb er zelf ook een gezocht om een cafe-racer van te bakken, maar niks gevonden onder de 2000 euro's. Ja, eentje. Met zware schade. Maar die was al verkocht toen ik belde ;(
 
Op dinsdag 06 augustus 2002 10:50 schreef Ralfie het volgende:...
zie ook www.investment-bikes.nl.
...
:} :} :}

precies wat ie nodig heeft. Ik zal het hem doorgeven, dan gaat ie zeker daar eens kijken, hij woont idd in de buurt.
Briks-staat is gee vereiste maar een voorkeur. Aan een goed exemplaar kan meestal ook nog heel wat gebeuren om hem/haar in concours-staat te krijgen.
 
Dit is GAAAAAFFFFF:

b3.jpg


maar prijs op aanvraag, zal wel niet te betalen zijn. ;(
 
:} :} :}

precies wat ie nodig heeft. Ik zal het hem doorgeven, dan gaat ie zeker daar eens kijken, hij woont idd in de buurt.
Briks-staat is gee vereiste maar een voorkeur. Aan een goed exemplaar kan meestal ook nog heel wat gebeuren om hem/haar in concours-staat te krijgen.

Ik weet ook nog wel een leuke R90S te koop, hoeft ie niks meer aan te doen. Is alleen iets duurder. zie www.theoterwel.nl. niet schrikken van de prijs :P

Verder staan er regelmatig /5's op www.marktplaats.nl.

En TBM bij ons heeft nog een 50/5 te koop, is alleen vrij duur, kostte toen volgens mij iets van 10.000 gulden.

Check ook eens www.motormarkt.nl.

De Knalpot in Zeeland, leuk weekendtripje: www.knalpot.nl. Heeft ook regelmatig wat staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan