Ouwehoeren over klassiekers

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.791
470
Zo, om vervuiling van de andere klassieke topics te voorkomen even een speciaal ouwehoertopic. Als het semi-klassiek gerelateerd is maar je hebt geen zin om er een apart topic voor te openen mag je hier je hart uitstorten. 8-)

En heren mods, als dit niet mag, poot hem dan maar in off-topic, of pleur hem maar op slot. :)
Is trouwens geopend n.a.v. het verzoek van sideburns in het OBT2-topic. Vond het wel een goed idee, vandaar dus....

edit: typo's voor ome Niels
 
Laatst bewerkt:
Laat hier maar lekker staan , gaat over klassiekers als het goed is.

(en haal die typo's overal eens uit joh ;) )
 
Ik wil best graag een hoop ouwehoeren in dit topic hoor, maar ik kan niet beloven dat ik dat dan niet meer in andere topics doe. Om maar even af te trappen: wanneer gaan we volgende week op OBTPR (ouwebrikkentoerpartsrun) in Belgie?
 
Over ouwe brikkenparts gesproken, ik was gister bij een motorhandelaar in Tilburg. die vent heeft al 65 jaar een winkel en is nu 83 jaar oud. Ik ben daar eens ff rond gaan kijken in zijn winkel en loodsen. Je wil niet weten wat ik daan allemaal gezien heb. Dit is een "walhalla" voor brikkenrijders. Ik heb hem gezegd dat ik nog eens een keertje op mijn gemakkie kom kijken of er voor mij nog iets te halen valt.
 
Over ouwe brikkenparts gesproken, ik was gister bij een motorhandelaar in Tilburg. die vent heeft al 65 jaar een winkel en is nu 83 jaar oud. Ik ben daar eens ff rond gaan kijken in zijn winkel en loodsen. Je wil niet weten wat ik daan allemaal gezien heb. Dit is een "walhalla" voor brikkenrijders. Ik heb hem gezegd dat ik nog eens een keertje op mijn gemakkie kom kijken of er voor mij nog iets te halen valt.

Naam/adres???
 
Naam is "Motorkoning" adres is Koestraat 67 Tilburg. Als je er naar toe gaat moet je ff aanbellen dan komt die ouwe kerel de deur openmaken.
 
do you need parts, enne hev jou een oude brik , then join the oudebrik goes to the sloop run :P :P
nu ook availible in belgie :P :P , brikkies goes around the world/ :+ :+ :+ }) , ik ben nu op zoek naaer igg een rechterkapje voor een k6, enn een goeie tank zou ook niet verkeerd zijn ;(
 
Laatst bewerkt:
Bij obt2 hebbik wat kaartjes uitgedeeld ve. sloopje waddik pas heb ontdekt. (dankzij Fozzie)

Gaan we binnenkort eens neuzen. :)

Valkenswaard en Tilburg liggen niet zo heel ver uit elkaar toch??? Combineren dan maar :P :P
 
Valkenswaard en Tilburg liggen niet zo heel ver uit elkaar toch??? Combineren dan maar :P :P
Ja maar, jij had toch pas vanaf halluf 2 tijd?

Vanuit centrum V'waard nog altijd 10km naar grens & dan nog zo'n 15km naar sloop. Dan ruim een uurtje neuzen. Zijn we rond etenstijd pas weer in 't vaderland terug.


Andersom kan wel. Eerst naar Tilburg. Dan in V'waard frietje eten. Dan vroeg 's avonds naar Bels.
 
Ja maar, jij had toch pas vanaf halluf 2 tijd?

Vanuit centrum V'waard nog altijd 10km naar grens & dan nog zo'n 15km naar sloop. Dan ruim een uurtje neuzen. Zijn we rond etenstijd pas weer in 't vaderland terug.


Andersom kan wel. Eerst naar Tilburg. Dan in V'waard frietje eten. Dan vroeg 's avonds naar Bels.

Was meer een lumineus maar niet zo serieus idee zeg maar. Ik ben volgende week druk bezig met voorbereidingen voor de vakantie, dus heb niet zoveel tijd om de hele middag/avond rond te karren helaas. Maar die eerste sloop moet haalbaar zijn :)
 
Maar die eerste sloop moet haalbaar zijn :)
Moeten we eerst telefonisch de heer Danny contacten. Standaard openingstijden zijn geloof ik doordeweeks 's avonds & 's zaterdags overdag.
Daarnaast meen ik ook op afspraak.

(&meteen vragen naar wattie heeft liggen & waddakost)
 
Moeten we eerst telefonisch de heer Danny contacten. Standaard openingstijden zijn geloof ik doordeweeks 's avonds & 's zaterdags overdag.
Daarnaast meen ik ook op afspraak.

(&meteen vragen naar wattie heeft liggen & waddakost)

Oh zo. Nou als het alleen 's avonds zou kunnen kom ik in september wel een keer die kant op :)
Maar bellen mag wel, vraag maar offie nog een kappie heeft (F2, rechts) met dat logootje erop en een andere buddy aub. :)
 
En voor mij een rechterzijkappie, een buddy(overtrek) evt. een giuliari buddy en als het écht een koning is, nette 4 in 4 uitlaten *D
Dit alles voor een Honda CB750K7
 
En voor mij een rechterzijkappie, een buddy(overtrek) evt. een giuliari buddy en als het écht een koning is, nette 4 in 4 uitlaten *D
Dit alles voor een Honda CB750K7
't is geen grote koning die alles heeft, maar juist een wat minder 'professionele' slopert die geen reclame maakt & dus misschien nog wel de wat zeldzamere spullen heeft liggen.

Zou volgende week donderdagmiddag schikken?

Dan bel ik vanavond alvast.
 
't is geen grote koning die alles heeft, maar juist een wat minder 'professionele' slopert die geen reclame maakt & dus misschien nog wel de wat zeldzamere spullen heeft liggen.

Zou volgende week donderdagmiddag schikken?

Dan bel ik vanavond alvast.

Yes, had ik het met Laffie ook al over. Ik bel zo even of ik donderdag in Eindhoven terecht kan, dan kunnen we 's middags die kant op!!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan