Ouwehoeren (uh….communiseren) over zijspannen

zijspan rijden?

  • ja, ik rij alleen maar zijspan

    Stemmen: 6 7,5%
  • ja, ik rij zijspan, maar ook solo

    Stemmen: 8 10,0%
  • ‘k heb nog geen zijspan, maar het komt er nog wel eens van

    Stemmen: 10 12,5%
  • och, voor erbij misschien

    Stemmen: 8 10,0%
  • 'k heb zijspan gereden, maar rij nu weer solo

    Stemmen: 2 2,5%
  • zijspan? nooit!

    Stemmen: 42 52,5%
  • anders...

    Stemmen: 4 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    80
Status
Niet open voor verdere reacties.
Die foto is niet van bert111 want dit is geen zeus :) maar wel dat franse gebakje :) wat ik erg mooi vond trouwens.

Die foto ken ik niet het zijspan des te beter want dat is onze sharky bereden door mijn broertje dennis.
Ik weet mischien een goedkope watsonian te koop straks ff bellen en heb al zitten fotoshoppen ( heb het pas 1 week :P ) en zoiets zou het moeten worden dan :)
(Afbeelding)


Wordt mooi , maar is dat haar dat er op het zijspan groeid of is dat zijn winterpels ?

:]
 
Die foto is niet van bert111 want dit is geen zeus :) maar wel dat franse gebakje :) wat ik erg mooi vond trouwens.

Die foto ken ik niet het zijspan des te beter want dat is onze sharky bereden door mijn broertje dennis.
Ik weet mischien een goedkope watsonian te koop straks ff bellen en heb al zitten fotoshoppen ( heb het pas 1 week :P ) en zoiets zou het moeten worden dan :)
(Afbeelding)
Kleine tip: Voordat je ermee gaat rijden zou je er versandig aan doen ook nog een zijwiel aan die bak te fotosoepen, liefst geremd. :+
 
Wordt mooi , maar is dat haar dat er op het zijspan groeid of is dat zijn winterpels ?

:]
full
 
Nou de bak ( een watsonian) is nu nog bekleed met groen kunstgras.
Over dat wiel zoals ik al zei zijn mijn fotosoepkunsten niet bepaald goed (understatement :+ )

Maar we hebben gebeld en de huidige eigenaar heeft ook meegereden met de Road Run 2003 ( jeweetwel mijn zelf georganiseerde gehandicaptenrit eerder dit jaar :P ) en de foto van de oorkonde had ik nog op mijn pc staan daar komt ook het beeld vanaf. Hij is telefonisch verkocht dus mits hij niet gelogen heeft ( en dat zal wel niet want hij weet dat de bak voor mij ( organisator van Road Run 2003) wordt.
hier een foto van de bak in zijn huidige vorm.
full
 
En je was al zo dicht bij. '( Als de wind uit de juiste richting was gekomen had je die brikken op de Vehikel kunnen ruiken...

Dat wel, maar ik hat geen Zin om voor ons drieen 30 euro te
betalen vor 3 uur mogen kijken, dat zou wel erg duur geworden
zijn.
En die Bandenboer spreek ik morgen, want hij had het
oude Ventil laten zitten |(
 
Vandaar, ik had je al gemist. ;(

Qua Russisch Ukraiens ijzer is er trouwens niet veel, een oud Dnepr-span (MT9 of zo) en twee losse zijspannen (een Ural en een Dnepr) gezien en verder ook niet bijzonder veel driewielig gebeuren, beetje jammer. Maar natuurlijk meer dan genoeg brikken, dus verveeld heb ik me niet. :}

En hier en daar nog een norse rus, pool of let met de nodige onderdelen 8-) .

Uraltrijder heeft een andere tank voor zijn M72 gescoord en nog een handvol losse delen. Ikke niks, behalve een paar gereedschapdingetjes. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan