Ouwejaarsavond, Motorhoes even van je motor

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.560
113.009
Rèswèk
Al naar gelang de drukte in je wijk,,

Ik heb een paar keer mee mogen lezen over motorfietsen die verbrand zijn door vuurwerk dat de hoes of de tent in vlammen zette. Ik haal ze er iig van af.

Het is maar een tip, je hoeft er niet te bang voor te zijn maar statistisch gezien neemt de kans richting de jaarwissel toe, voorzichtig is niet bang.


Er mag van mij ook gelijk een slotje op, het is niet mijn bedoeling een discussie op te starten...
 
Zo is de motor van mijn ouwe heer afgefikt. Beetje vuurwerk dat op de hoes terecht kwam en daar ging de Shadow. Getouw trek met verzekering maar het kwam goed uiteindelijk.
Mijn motor staat nu lekker in een verwarmde en afgesloten schuur :)
 
Al naar gelang de drukte in je wijk,,

Ik heb een paar keer mee mogen lezen over motorfietsen die verbrand zijn door vuurwerk dat de hoes of de tent in vlammen zette. Ik haal ze er iig van af.

Het is maar een tip, je hoeft er niet te bang voor te zijn maar statistisch gezien neemt de kans richting de jaarwissel toe, voorzichtig is niet bang.


Er mag van mij ook gelijk een slotje op, het is niet mijn bedoeling een discussie op te starten...
Goede tip, dank je wel!
 
De GSX staat al binnen, de GS staat altijd buiten zonder hoes. Ik zorg er altijd voor dat er ruimte omheen is, mocht er iets willen ontploffen bij de GS dan houdt dat ouderwetsche staal het wel, mits de explosie bij de motor weg kan. Verder kan er optisch weinig aan verziekt worden.
 
Bij mij staan ze allemaal in de garage, op het 400tje na dan, die staat in de huiskamer.
Maar ik kan me nog goed herinneren hoe vorig jaar de motor van een ander lid is afgefikt..
Dat gun je dus niemand.
 
Precies, bij een maatje van de rd cllub dus 2 rd s uitgebrand
 
Goeie tip, de motor van een vriend van me is zo in de fik gevlogen. Hij stond er gelukkig bij en wist er snel water overheen te gooien, maar de gesmolten hoes had een aantal kuipdelen toch al flink vernield.
 
mocht er nog iemand in de omgeving van Huizen opzoek zijn naar een gratis stalling voor de jaarwisseling, pm me maar.
Garage, verwarmd en van stroom voorzien indien nodig. Staat aan de voorkant van het huis en we zijn de gehele jaarwisseling thuis aanwezig... wel het verzoek deze de volgende dag weer op te halen :+
 
Mocht iemand hier nog voor nieuwjaar omgeving Tilburg zn motor kwijt willen voor die dag heb ik plek ook. Het deel waar ik werk komt niemand dus geen vuurwerk en is omringd met hekken.
 
Laatst bewerkt:
mocht er nog iemand in de omgeving van Huizen opzoek zijn naar een gratis stalling voor de jaarwisseling, pm me maar.
Garage, verwarmd en van stroom voorzien indien nodig. Staat aan de voorkant van het huis en we zijn de gehele jaarwisseling thuis aanwezig... wel het verzoek deze de volgende dag weer op te halen :+
Kan je er 18 kwijt?
 
Ik heb tijdens O&N ooit een motor in de fik zien gaan. Zat geen hoes overheen. En het was gelukkig niet de mijne. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan