over brikken gesproken..

Sander [ CR750 ]

Die hard MF'er
16 jul 2004
281
13
Eindhoven
Deze komen wel in de aanmerking voor de term brik dacht ik zo :) . Een F2 en een F1, behoorlijk afgeragd, en al gedeeltelijk ontmanteld door de vorige eigenaar.
Voor 100 euro per stuk heb ik ze meegenomen. Nu heb ik wel genoeg basis-materiaal om een CR750 replica mee te maken zonder dat ik mijn K7 klassieker daarvoor hoef te slopen...Ben vooral in mijn nopjes met het F2 blok, carbs, de frames en de verschillende schijffremmen.

full


Leuk detail: bij de F1 liep de achterste schijfrem aan, iemand heeft toen in al zijn vernuft besloten de hele remklauw door te slijpen en met een tywrap omhoog te hangen aan de buddy omdat hij geen zin had om het hele ding te demonteren :X wat uberhaupt niet nodig was geweest als ie ff wat tijd erin had gestoken natuurlijk.
Ben benieuwd wat onze vrinden in het blauw daar van zouden zeggen als ze je zo van de snelweg plukken |(
 
Laatst bewerkt:
en ik ben maar even uit de anonimiteit gekomen [used to be BuyorNot, heb ff zitten over de nieuwe nick BuyaLot :+ maar ben toch maar onder mijn eigen naampie gegaan.

Sander
 
Laatst bewerkt:
Ja psies: vrôgger toen er nog geen drempels maar alleen kuilen waren reden echte manne op gemotoriseerde fietsen (meer was het niet) zonder degelijke rem.....of denk je nu echt dat een blokje hout dat tegen het wiel werd gedrukt zo denderend veel impact had?
Tegenwoordig bestempelen de hiep-hiep-hoera gekleurde 'Sport Billies' ook dat achterremmen eigenlijk ondingen zijn: ze gooien extra gewicht in de weegschaal en worden toch niet gebruikt....
 
[schop]

Mocht er iets zijn van de F1 wat je overhebt en kwijtwilt, dan houd ik me warm aanbevolen. (met name onstekingsdeksel, tank, remschijf voor inclusief remklauw, blok?)

Ennuh, houd je ons op de hoogte van je vorderingen?
 
[offtopic]Vorig jaar opende ik met deze titel een topic, om wie zou dat nu zijn gegaan O-) [/offtopic]
 
Terug
Bovenaan Onderaan