Over de drempel

Doen jullie dat ook?

  • Altijd

    Stemmen: 18 27,7%
  • Nooit

    Stemmen: 1 1,5%
  • Soms

    Stemmen: 46 70,8%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Maar weer ff ontopic, ik moest van de week een tripje in de berm maken, en ik ging gelukkig in een reflex op de steppies staan, maar volgens mij is dat de enige manier om niet op je bek te gaan in het gras.

Ging gelukkig amper 50, maar toch, je schrikt wel ff.
 
[me]Snarfman staat ook wel eens op z'n steppies op de snelweg bij ruim 100km/u, gewoon om de benen te strekken en even over een hoog koekblik heen te kijken :) [/me]

Gaat er hier iemand dan ook wel eens op zijn tank zitten? Dat vind ik wel lekker om even me benen te strekken. Bij mijn vorige motor ging het beter...Je moet er vooral op letten dat als je je weer van je tank laat zakken dat je niet op het rempendaal gaat staan ipv het steppie :9 En het is niet aan te raden bij snelheden boven de 100 *D Maar voor de rest is op je tank zitten :} :)
 
Ik heb even op de site van Anouk/Helen gekeken... Je bent de mooiste vrouw van 35 die ik ooit gezien heb. Dus..... even tussendoor. O-)

Vind 34 eigenlijk best oud....
En ze heeft d'r toppunt van schoonheid al gehad, eigenlijk is ze al aan het aftakelen.

}]
 
Gisteren ff motorcross gekeken,
dan snap je wel waarom je gaat staan bij een hobbel.

(waarom zit er uberhaubt een zadel op die dingen?)
 
Als je gaat staan kan je er harder overheen. Kheb vorig jaar zo'n 500 km over onverharde weg gereden en staande gaat dat makkelijker. Stuur losjes vast en met je knieen je tank vast houden.
{Moraalmodus] Bij de meeste drempels rem ik overigens af. Binnen de bebouwde kom liggen ze er niet altijd voor niets
 
Je moet wel uitkijken wat voor drempels het zijn. meestal kan je nog wel met 50-60km/u er overheen als je een stukje van je zadel af komt (maw gaat staan).

Maar sommige drempels zijn echt hoog of gaan stijler omhoog dan de gemiddelde andere drempels. Het is wel slim als je daar wat afremt...

Ik zeg altijd, als het kan gewoon doen! :} })
 
nou ik ga niet helemaal staan maar til wel m'n achterwerk zeg een centimeter op. Zelfde effect, minder belachelijk.


MAzzl,


Roland
 
Ik heb een keer een drempel over het hoofd gezien (hoe krijg je voor elkaar) Dat was nog met de rebel 250 (25 kw periode). Toe zweefde ik dus echt even ene halve meter boven m'n zadel. Had geluk dat ie weer goed lande en de motor recht hield.
 
nou ik ga niet helemaal staan maar til wel m'n achterwerk zeg een centimeter op. Zelfde effect, minder belachelijk.


MAzzl,


Roland

Mja.. staan op een SS ziet er natuurlijk niet uit :+

Maar 1 cm je kont van het zadel bij een redelijke drempel, dan krijg je echt een oplazer van je fiets die omhoog komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan