Over-Racing slip-on carbon demper

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roadrad

MF veteraan
14 jul 2003
10.256
278
Zuid-Holland
deze exclusieve demper (heb 'm in NL niet eerder gezien) heeft in verlengde uitvoering op mijn XJR gezeten met een koppelstukje. De demper is ingekort en heeft een 60mm aansluiting, er zit een titanium verloopje bij van 60 naar 52mm en een dBkiller die je eventueel tussen je linkpijp en de demper in kunt zetten. Compleet met montagebeugel. Ziet er nog netjes uit (zie foto's)

aa-25.jpg


met verloopje gemonteerd:

aa-27.jpg


met dBkiller en verloopje gemonteerd:

aa-29.jpg


kan worden opgestuurd of worden afgehaald ;)

Heb 'm op MP gezet voor bieden vanaf 150 euro. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dank,

Ik haak al af, vind ik teveel voor een ingekorte demper... -O-

je hebt niet eens gezien hoe ie er in het echt uit ziet... hoe kun je dan zo reageren man ? Je ziet niet dat ie is ingekort... het is met RVS gasdichte popnagels gedaan en lijkt of ie zo is geleverd door de fabriek. Met een nieuwprijs van bijna 750 euro 3 jaar geleden vind ik het een hele nette prijs.
 
Laatst bewerkt:
je hebt niet eens gezien hoe ie er in het echt uit ziet... hoe kun je dan zo reageren man ? Je ziet niet dat ie is ingekort... het is met RVS gasdichte popnagels gedaan en lijkt of ie zo is geleverd door de fabriek. Met een nieuwprijs van bijna 750 euro 3 jaar geleden vind ik het een hele nette prijs.

Hoe kun je dan zo reageren ?
Is toch gewoon mijn mening, is zeg toch duidelijk IK vind het teveel voor een ingekorte demper ? Of het netjes gedaan is of niet laat ik buiten beschouwing...

Beetje kort lontje Roadrad! :?
 
150 euro voor zo'n lompe demper... overweegbaar :P

Maar doe eens een fatsoenlijk detailfotootje van waar 'ie ingekort is dan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan