Over toeval gesproken!

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Omdat ik graag een setje standaard pijpen voor mijn TL er bij wilde hebben ben ik op internet gaan zoeken.

Kom ik bij een gozer in Wateringen uit, die had zo'n zelfde TL gehad als ik. Na een beetje praten hoorde ik toch wel veel overeen stemmingen... dus ik noem mijn kentenken blijkt het gewoon zijn oude motor te zijn :) Hij was er mee op zijn plaat gegaan en de TL verkocht.

Als extraatje kreeg ik nog het owners manuel erbij. Dat had hij nog liggen! Toppie!

Kan ik met een gerust hard naar Assen :}
 
Op dinsdag 18 juni 2002 09:07 schreef The Saint het volgende:

...Hij was er mee op zijn plaat gegaan...

Niet om je lol af te breken, maar heb je hem ook gevraagd wat precies ongeveer de schade was na die klapper? Hij zal hem wel niet voor niks verkocht hebben, of hij moet er bang van gewordne zijn misschien?
 
Niet om je lol af te breken, maar heb je hem ook gevraagd wat precies ongeveer de schade was na die klapper? Hij zal hem wel niet voor niks verkocht hebben, of hij moet er bang van gewordne zijn misschien?

Waar ik de TL gekocht heb vertelde ze al wat er aan de hand was. En uit de verhalen van die gozer ben ik geen nieuwe dingen tegen gekomen. Ik heb zelfs foto's gezien.

Het deksel van de waterpomp was afgebroken, topkuip rechts aan gruzelementen. Radiateur kapot en oliekoeler krom en een oogje van de voetsteun afgebroken.

De TL is gewoon vakkundig opgeknapt en ik heb hem voor niet te veel gekocht. Een goede motor voor niet te veel en dat er schade heeft opgezeten... die zit er nu toch ook weer op.
 
Waar ik de TL gekocht heb vertelde ze al wat er aan de hand was. En uit de verhalen van die gozer ben ik geen nieuwe dingen tegen gekomen. Ik heb zelfs foto's gezien.

Het deksel van de waterpomp was afgebroken, topkuip rechts aan gruzelementen. Radiateur kapot en oliekoeler krom en een oogje van de voetsteun afgebroken.

De TL is gewoon vakkundig opgeknapt en ik heb hem voor niet te veel gekocht. Een goede motor voor niet te veel en dat er schade heeft opgezeten... die zit er nu toch ook weer op.

Kijk, da's goeie service van die zaak en netjes van de oude eigenaar :} :} :}
 
Kijk, da's goeie service van die zaak en netjes van de oude eigenaar :} :} :}

Jah, gekocht bij CAMA in Maassluis. Het is een sloop maar blijkbaar wel een eerlijke! Ze hebben de test door staan.

Nu maar even lang bij ze of ze nog een topkuipje hebben liggen voor me. :)
 
Jah, gekocht bij CAMA in Maassluis. Het is een sloop maar blijkbaar wel een eerlijke! Ze hebben de test door staan.

Nu maar even lang bij ze of ze nog een topkuipje hebben liggen voor me. :)

Aan de auto en motor van die eigenaar te zien begin ik ook maar een motorsloop. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan