Over vooroordelen gesproken...

sunshine1111

MF'er
21 aug 2014
31
0
Zwolle
Hallo mensen, hier ben ik weer! Met mij gaat alles prima en wat heb ik nu een ruimte in mijn garage. Het toeval wil dat ik weer contact heb met mijn ex-verloofde (ik was 20 destijds kun je nagaan, waar blijft de tijd hè) en die rijdt ook motor... een Harley! Tja, als ik al vooroordelen had over mensen die op motoren rijden, dan zijn die er beslist niet meer. Jullie zijn toppers en dat wilde ik even zeggen/schrijven. Dikke knuffel en dat de zon gauw maar weer mag schijnen buiten!
 
Hallo mensen, hier ben ik weer! Met mij gaat alles prima en wat heb ik nu een ruimte in mijn garage. Het toeval wil dat ik weer contact heb met mijn ex-verloofde (ik was 20 destijds kun je nagaan, waar blijft de tijd hè) en die rijdt ook motor... een Harley! Tja, als ik al vooroordelen had over mensen die op motoren rijden, dan zijn die er beslist niet meer. Jullie zijn toppers en dat wilde ik even zeggen/schrijven. Dikke knuffel en dat de zon gauw maar weer mag schijnen buiten!
En nou niet over een paar jaar een topic openen om te vragen hoe we een Harley uit je garage moeten weghalen he?
 
Ik kan dit wel waarderen. Zo vaak horen we niet hoe een verhaal/topic/probleem afgelopen is.

Maar een Goldwing en nu een Harley. Mocht het zo ver komen zou ik je adviseren hierna iemand te zoeken met een motor die minder dan 250 kilo weegt en meer dan 0,3pk/kg heeft. Die lui voldoen ook meer aan alle vooroordelen en stereotypen ;)
 
je valt op mannen die iets te compenseren hebben. Mijn vooroordeel is dat je minimaal 1 tatoeage hebt.
 
Ruimte in je garage....

een Harley... of all bikes.

Pas toch maar op dat je niet als tijdelijke onderdelen-opslag gaat dienen.

zonder gekheid: Success.

en we horen graag het verslag van je eerste ritje.
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen, hier ben ik weer! Met mij gaat alles prima en wat heb ik nu een ruimte in mijn garage. Het toeval wil dat ik weer contact heb met mijn ex-verloofde (ik was 20 destijds kun je nagaan, waar blijft de tijd hè) en die rijdt ook motor... een Harley! Tja, als ik al vooroordelen had over mensen die op motoren rijden, dan zijn die er beslist niet meer. Jullie zijn toppers en dat wilde ik even zeggen/schrijven. Dikke knuffel en dat de zon gauw maar weer mag schijnen buiten!


Fixed that for you. ;)

En bedankt voor de knuffel, die kon ik wel gebruiken. :Y
 
Ach, laat Sunshine nu lekker hier blijven...
vivaforum of max is meer voor koekblikkers.
(is er een gaaaap icoon?)

Wie weet wat er nog met die garage gebeurd. Feestje ? MF-meet ?
})

En wie weet, als ze meeleest kan ze tzt ook motor gaan rijden (Motor idd ja), en wij horen graag het verslag van haar "eerste ritje".
*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan