OVER XJR 1200 Racer

Inmiddels wel iets dikkere 60mm linkpijp ,dwz twee flauwe bochten op de Vance gelast zodat demper iets verder uitsteekt en iets mooier naast de motor komt te hangen





full
 
Zo lekker hoor Ron ziet er netjes uit.
He Ron op XB kan ik niet inloggen maar ik heb waarschijnlijk iemand voor je vork.
Hij wil alleen even weten hoe dik de binnenpoot is ?

Gr Dennis.
 
Laatst bewerkt:
Zo lekker hoor Ron ziet er netjes uit.
He Ron op XB kan ik niet inloggen maar ik heb waarschijnlijk iemand voor je vork.
Hij wil alleen even weten hoe dik de binnenpoot is ?

Gr Dennis.
Ze liggen ergens ver achter de rest van de troep,dus kan er niet bij ,, ze kosten al bijna niks ,dus je mag ze halen voor die vraagprijs Dennis :z
 
Positie van de Vance toch maar wat aan gepast ,van 60 mm rvs bochten linkpijp gemaakt en rechtstreeks op de demper gelast ,alle lassen weg geslepen en gepolisht

Japanse style gebogen ophangbeugel met twee ogen gemaakt zodat hij er zeker niet meer afvalt :P

Paar weken geleden zag deze demper er nog uit om zo in de prullenbak te gooien ..

Nu vlogen bij mij ook de vonken uit mijn Powerfile :o maar ik had gelukkig nog de oude ....

Alle bedrading aan gesloten ,als het ware zou ik hem aan kunnen trappen :9


full


60 mm linkpijp
 
Het produceren van homemade delen is niet bij te houden ,,TNT China is nog sneller dan PTT post Friesland dus de ophanging voor toerenteller en het OVER kuipje kan gemaakt worden ...

Tellertje is wel de shit btw :9~

Vandaag nog even gestart met het nieuwe gel accutje (Edwin nog bedankt :} ) ,zeer goede start capiciteit ,,1 druk lopen alleen vergeten dat ik de tandwiel cover en hydro van de kopp los had hangen ,dus kopp pen schoot er ook met een vaart uit incl een plonsje olie _O-

Maar de Vance klinkt bruut!


full


Hey Gerhard waar kom jij in eens vandaan :+
 
Laatst bewerkt:
Het produceren van homemade delen is niet bij te houden ,,TNT China is nog sneller dan PTT post Friesland dus de ophanging voor toerenteller en het OVER kuipje kan gemaakt worden ...

Tellertje is wel de shit btw :9~

Vandaag nog even gestart met het nieuwe gel accutje (Edwin nog bedankt :} ) ,zeer goede start capiciteit ,,1 druk lopen alleen vergeten dat ik de tandwiel cover en hydro van de kopp los had hangen ,dus kopp pen schoot er ook met een vaart uit incl een plonsje olie :+
Lol .... Die fout maken er wel meer... (Mijn witte garagemuur heeft ook een olievlek _O- )
 
Ophangbeugel voor toerenteller ,en beugel om het OVER kuipje vast te houden is klaar!

Oog waar normaal het contactslot in moet hangen ga ik er nog af slijpen ,daar komt een strip met ledjes voor de neutral, highbeam, oil etc ,contactslot krijgt dus een andere plek ergens straks in het kuipje..

full
 
Hij maakt zelfs geluid haha,toerenteller werkt ,shift light is easy in te stellen naar het toerengebied waar ik straks met het meeste koppel wil overschakelen..

Maar dat weten we pas na de testbank!


 
wat voor zitje /kontje komt er op ?


PS is de meter ook waterdicht ? ( geschikt voor op de motor )
Dat was de gok ,hij is natuurlijk voor in de auto ,maar omdat hij in me kuipje komt vrees ik daar niet voor ,tussen het glas zit rubber en rest is ook dicht ...

Mijn Koso teller had ook condens achter het glas na een een rit met regen ,dus we gaan het zien .. en anders een boterham zakje er over bij regenbui :P
 
Hij maakt zelfs geluid haha,toerenteller werkt ,shift light is easy in te stellen naar het toerengebied waar ik straks met het meeste koppel wil overschakelen..

Maar dat weten we pas na de testbank!



Leuk ding....hoe ga je de km/u teller doen dan? Of laat je die weg?
 
Terug
Bovenaan Onderaan