overal politie

Op dinsdag 22 april 2003 09:56 schreef Freeman het volgende:
Stond gisteren te tanken op de A13, stonden die minder prettige agenten van de PPP lekker een bal gehakt te eten. Die stille met die bordeaux-rode Pan European en die agent met die Nike sticker onder z'n kenteken.

Het zou verboden moeten worden *D
 
Gisteren was de donkerblauwe Stilo er ook weer @ Tjallbert. :(
Voor de rest reed er nog een motorsmeris rond zeiden een paar motorrijders, ze hadden al een waarschuwing gehad.... Ze staan daar nl. altijd op het middenstuk van de rontonde. Als ze je nog een keer zien staan krijg je een prent van €144 :X
 
inderdaad,

Afgelopen twee weken voor flink wat geld bij elkaar gereden. 33 km te hard, 16 km te hard en mobiel telefoneren in de auto. Lijkt wel of ze een offensief begonnen zijn. Heb vrijwel normaal vrijwel nooit een bekeuring. Het is zelfs gevaarlijk als er zoveel wordt geflitst. Moet je constant andere zaken dan de weg in de gaten houden.
 
Mijn vriend reed vorige week op mijn motor. Wat denk je.... wordt ie gelaserd met 148 op de teller terwijl je er maar 100 mag. Ikke was niet blij. :(
 
inderdaad,

Afgelopen twee weken voor flink wat geld bij elkaar gereden. 33 km te hard, 16 km te hard en mobiel telefoneren in de auto. Lijkt wel of ze een offensief begonnen zijn. Heb vrijwel normaal vrijwel nooit een bekeuring. Het is zelfs gevaarlijk als er zoveel wordt geflitst. Moet je constant andere zaken dan de weg in de gaten houden.

Te snel rijden doen we allemaal. MAAR NIET BELLEN ZONDER CARKIT!!!!!!! :( :( :(
 
Te snel rijden doen we allemaal. MAAR NIET BELLEN ZONDER CARKIT!!!!!!! :( :( :(

heb jij altijd een auto op je rug als je loopt te bellen??????

Volgens mij is bellen zonder carkit overigens nog steeds veiliger dan met. Als ik sommige zie pielen met knopjes etc. terwijl ze dus meestal naar beneden moeten kijken. Dan rijd ik er graag met een boogje omheen. Hoe je het ook wend of keert tijdens het bellen in een auto ben je altijd afgeleid.
 
Ik reed vandaag met E9rric richting heerlen,
zien we aan de andere kant van de weg een stuk of 30 !!!
politiemotoren in kolonne rijden.
Geen idee wat die gingen doen, maar ze gingen gelukkig de andere kant op })
Yep ook gezien, was om een uur of 11.

Maarre volgens mij waren het marechaussee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan