Overall of toch maar een combi??

ik rijdt anders zonder problemen met een Buse backprotector onder m'n EVO combi ?

Ook ik rijd zonder problemen met deze rugprotector onder mijn Arlen Ness combi:

full
 
ik rijdt anders zonder problemen met een Buse backprotector onder m'n EVO combi ?

Bij mij zat 't voor geen meter.
Dat komt misschien omdat ik 'm precies passend had gekocht zonder backprotector.
Geef mij maar een overall, veel fijner behalve op een terrasje alhoewel je mij daar zelden ziet. :P
 
wel je backprotector meenemen met passen natuurlijk, als je een goed passende overall hebt heb je net zoveel kans dat ie niet zit met een backprotector d'r onder :)
 
ik weet niet waar jij dit op baserd, ik heb een tex pak, een combi en een overall, en ben het 100% eens met die bewering

Gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Ik rijd zelf met een leren combi en ik voel het absoluut niet, laat staan dat het mij stoort.

Misschien voel ik wel iets verschil als ik een overall aan heb gehad, dat weet ik niet.
 
hoe kan je het nou bullshit vinden als je alleen een combi hebt?

Diegene zegt het volgende:

"Een combi zit naar mijn mening een stuk minder comfortabel op een supersport, dit komt door de dubbele laag leer aan de onderkant van de jas en de dubbele laag leer aan de bovenkant van de broek.
4 lagen leer op de onderbuik is dus niet prettig wanneer je voorover zit."

Hij zegt dat het dus minder comfortabel is is door de dubbele laag leer en dat hij dat dus merkt.
Ik zeg vervolgens dat ik dat onzin vind omdat ik daar persoonlijk helemaal geen last van heb.

Daar heb ik dan geen overall voor nodig om dat te kunnen concluderen? Misschien als ik een overall voortaan ga dragen dat ik ergens wel verschil merk, maar op dit moment met mijn combi voel ik daar geen overgang zitten van de verschillende lagen leer en heb daar totaal geen last van.
 
Laatst bewerkt:
Ik zweer bij een overall, danst ook zo lekker.... :+
[afbeelding]
Ahahahahaha, ownage. Hier heb ik smakelijk om gelachen. Te vette foto.

Ontopic: ik heb een combi, die ik moet behandelen als een overal. Moest namelijk custom een rits in de jas worden gezet (fucking dainese, hebben geen universele rits) en die rits zit dus met het lipje aan de binnenkant.

Moet ik hem dus dichtritsen voordat ik hem aandoe. Lekker makkelijk.
 
Diegene zegt het volgende:

"Een combi zit naar mijn mening een stuk minder comfortabel op een supersport, dit komt door de dubbele laag leer aan de onderkant van de jas en de dubbele laag leer aan de bovenkant van de broek.
4 lagen leer op de onderbuik is dus niet prettig wanneer je voorover zit."

Hij zegt dat het dus minder comfortabel is is door de dubbele laag leer en dat hij dat dus merkt.
Ik zeg vervolgens dat ik dat onzin vind omdat ik daar persoonlijk helemaal geen last van heb.

Daar heb ik dan geen overall voor nodig om dat te kunnen concluderen? Misschien als ik een overall voortaan ga dragen dat ik ergens wel verschil merk, maar op dit moment met mijn combi voel ik daar geen overgang zitten van de verschillende lagen leer en heb daar totaal geen last van.

In de praktijk heb ik gemerkt dat je eigelijk 2 soorten combi's hebt, als het allebij wel combi's zijn.
Ikzelf heb nu een triumph pak dat rondom vastgeritst zit, maar de jas overlapt de broek, als je erg voorover zit dan voel je dit bij je buik, in mijn geval totaal niet storend. De rits in de jas zit zeg maar 5 cm boven de onderste rand. Bij de broek 3cm onder de bovenste rand.
Een kushitanipak dat ik heb gepast had een ijzeren rits die precies achter de laatste naad zat, en perfekt aan de bovenkant van de broek vastritste. 't resultaat is dat je niet die overlapping hebt die je bij het andere pak wel hebt.
Een maat heeft ook een kushitani-pak, en daarbij zit het systeem hetzelfde in elkaar.

Ze zaten beide prima, maar er was merkbaar verschil.
 
Perfecte keuze. Echte helden rijden in dat pak! Berik laarsjes kopen en de kangeroo handschoentjes met titanium, shoei helmpje en je bent een Billy replica! :+

Heb geen berik laarzen maar Gaerne zwartwitte en nog zwartwitte handschoentjes van Meneer Berik en dan om t af te maken wil ik deze helm nog
full
 
Diegene zegt het volgende:

"Een combi zit naar mijn mening een stuk minder comfortabel op een supersport, dit komt door de dubbele laag leer aan de onderkant van de jas en de dubbele laag leer aan de bovenkant van de broek.
4 lagen leer op de onderbuik is dus niet prettig wanneer je voorover zit."

Hij zegt dat het dus minder comfortabel is is door de dubbele laag leer en dat hij dat dus merkt.
Ik zeg vervolgens dat ik dat onzin vind omdat ik daar persoonlijk helemaal geen last van heb.

Daar heb ik dan geen overall voor nodig om dat te kunnen concluderen? Misschien als ik een overall voortaan ga dragen dat ik ergens wel verschil merk, maar op dit moment met mijn combi voel ik daar geen overgang zitten van de verschillende lagen leer en heb daar totaal geen last van.


om dat te concluderen heb je idd een overall nodig, maar ja als jij vind dat je zonder vergelijkingsmateriaal weet dat het onzin is vind ik het best hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan