Overall of toch maar een combi??

suzuki-smeets

Die hard MF'er
19 aug 2006
492
0
Herten
Hoi,
Ik heb een nieuwe fiets gekocht :] ,
en nu wil ik daar natuurlijk ook een ander pak bij,het gene wat ik heb is al een paar jaartjes oud en heeft al wat meegemaakt is een combi overigens,
maar ik ben van plan om een overall te kopen maar hoe zijn de ervaringen hiermee voor anderen?
tis misschien niet praktischer voor bijv. terrasje pikken maar verder
zou graag is wat ervaringen horen van anderen

Greetz :W
 
Mijn mening is dat ik een motorpak koop om op de motor te rijden, en dat ik dat ding niet koop om op het terras te gaan zitten.

Ik zit overigens heeeeeeel zelden maar op het terras wanneer ik een dag aan het rijden bent. Als ik dan toch ergens moet gaan zitten hang ik de bovenkant van mijn overall lekker naar achter.
Een combi zit naar mijn mening een stuk minder comfortabel op een supersport, dit komt door de dubbele laag leer aan de onderkant van de jas en de dubbele laag leer aan de bovenkant van de broek.
4 lagen leer op de onderbuik is dus niet prettig wanneer je voorover zit.

Mijn mening is wel duidelijk dus... maar deze vraag moet je gewoon aan jezelf stellen, jij bent degene die dat pak straks moet gaan dragen en niet een ander.
 
Overall, duidelijk.

Zit gewoon veel beter en maar 1 rits.

Voor de ritjes naar werk, of school en dergelijke, gewoon een textiel outfit nemen.
 
Mijn mening is dat ik een motorpak koop om op de motor te rijden, en dat ik dat ding niet koop om op het terras te gaan zitten.

Ik zit overigens heeeeeeel zelden maar op het terras wanneer ik een dag aan het rijden bent. Als ik dan toch ergens moet gaan zitten hang ik de bovenkant van mijn overall lekker naar achter.
Een combi zit naar mijn mening een stuk minder comfortabel op een supersport, dit komt door de dubbele laag leer aan de onderkant van de jas en de dubbele laag leer aan de bovenkant van de broek.
4 lagen leer op de onderbuik is dus niet prettig wanneer je voorover zit.

Mijn mening is wel duidelijk dus... maar deze vraag moet je gewoon aan jezelf stellen, jij bent degene die dat pak straks moet gaan dragen en niet een ander.


Ja die mening had ik eigenlijk ook al en die ene keer dat je wat drinkt ja maja veel mensen raadde t me af vandaar begin je toch wat te twijfelen. en voor de andere minder aktieve ritjes naar t werk gebruik ik gewoon het oude combi! maar toch bedankt
 
Laatst bewerkt:
Mijn mening is dat ik een motorpak koop om op de motor te rijden, en dat ik dat ding niet koop om op het terras te gaan zitten.

Ik zit overigens heeeeeeel zelden maar op het terras wanneer ik een dag aan het rijden bent. Als ik dan toch ergens moet gaan zitten hang ik de bovenkant van mijn overall lekker naar achter.
Een combi zit naar mijn mening een stuk minder comfortabel op een supersport, dit komt door de dubbele laag leer aan de onderkant van de jas en de dubbele laag leer aan de bovenkant van de broek.
4 lagen leer op de onderbuik is dus niet prettig wanneer je voorover zit.

Mijn mening is wel duidelijk dus... maar deze vraag moet je gewoon aan jezelf stellen, jij bent degene die dat pak straks moet gaan dragen en niet een ander.

Ben het met je eens, alleen het vetgedrukte is complete onzin.
 
Voor mij was dat een van de redenen om een overall aan te schaffen, maar misschien dat de zoom bij jou anders zit, dat kan natuurlijk ;)

Zo uit het hoofd heb ik geen idee hoe het eigenlijk zit... Maar als ik het pak aanheb, en rijd, dan voel ik die overgang van broek/jack helemaal niet. Totaal geen last van dus.

Maar wat je zegt, ik weet niet of dat per pak verschilt... :P
 
Zo uit het hoofd heb ik geen idee hoe het eigenlijk zit... Maar als ik het pak aanheb, en rijd, dan voel ik die overgang van broek/jack helemaal niet. Totaal geen last van dus.

Maar wat je zegt, ik weet niet of dat per pak verschilt... :P


Ach.... we zijn het met elkaar eens ;)
 
aha ok thanks
weer wat geleerd :9
zijn ook men initialen vandaar dacht waar moet ik die goeie man van kenne


dit gaat m dan toch worden waarschijnlijk
full
 
Misschien niet relevant voor jou maar als je wedstrijden wilt gaan rijden mag dat alleen met een eendelig motorpak.
 
ik heb mss domme vraag maar nog nooit over gelezen of bij motorwinkel naar gevraagd

kun je met 2delig motorpak (van richa bij mij bv) een complete rugbeschermer dragen ?
(ja van die bolletjes op je rug)

of ben je dan verplicht een overall te nemen ???
 
ik heb mss domme vraag maar nog nooit over gelezen of bij motorwinkel naar gevraagd

kun je met 2delig motorpak (van richa bij mij bv) een complete rugbeschermer dragen ?
(ja van die bolletjes op je rug)

of ben je dan verplicht een overall te nemen ???

Ja dat kan alleen zit het voor geen meter,vooral niet bij je oksels.
 
Terug
Bovenaan Onderaan