overdag of 'snachts

Wat te doen met deze temperaturen?

  • 'snachts rijden

    Stemmen: 28 75,7%
  • overdag rijden

    Stemmen: 7 18,9%
  • lekker thuis blijven zonnen

    Stemmen: 2 5,4%

  • Totaal aantal stemmers
    37

Reetje

MF veteraan
4 feb 2002
1.853
37
Landgraaf
Ik wil deze week naar Zweden/Noorwegen vertrekken op de motor. Nu zie ik dat het daar ook dik 25 graden is tot zelfs 30! Nu heb ik eigenlijk echt geen zin om met 32 graden de hele dag over de duitse snelweg te rijden, dus dacht ik om dan maar 'snachts te gaan rijden. Uur of 2 vertrekken en dan vroeg in de middag in denemarken aankomen. Nu weet ik dat je beter overdag kan rijden ivm de veiligheid, maar met deze temperaturen wordt je concentratievermogen er ook niet beter op.
Wat zouden jullie doen?
 
Lekker een uur of 3 of 4 in de nacht wegrijden..... ben je voor de drukte en de echte warmte al dik door Duitsland heen.... Natuurlijk niet met 80-km per uur... :)
 
Hangmatje mee, kun je overdag in de schaduw ophangen en slapen. 's Nachts kom je ook nog eens veel minder files tegen.
 
lekker 's nachts gaan rijden. Lekker koel en een stuk rustiger op de weg
 
Gewoon een dag ervoor vrij nemen en niet teveel doen (eventueel slapen) en dan 's nachts weg. Lekker rustig en een stuk koeler. Kortom: :^
 
Bôhhh, je moet wel in het donker kúnnen rijden.
 
Gewoon een dag ervoor vrij nemen en niet teveel doen (eventueel slapen) en dan 's nachts weg. Lekker rustig en een stuk koeler. Kortom: :^
Wat nou een dag van te voren vrij nemen :? Ik heb al vakantie en hoef pas 1 september weer te beginnen. 3x raden wat mijn beroep is :P
 
Na anderhalf uurtje rijlessen ben ik al kapot met die hitte, laat staan als je een motorvakantie hebt. :)
Lekker 's avonds rijen dus.
 
oja werken aan de weg doen we ook wel snachts
dat is om de files te verminderen

lekker koel en rustig, dus snachts rijden is een pre

let wel op dat je geen constante snelheid houd, daar je val zelfs op de motor mee in slaap :z :z :z :z :z

als dit :Z gaat gebeuren of als je koeien op de weg ziet is het tijd om te rusten/slapen
een adrelienekik van een schrikreaktie helpt ook wel weer een uurtje om wakker te blijven }) })

maar boven al een fijne vakantie. :}
 
vroeg beginnen en overdag siesta en dan als het weer koel wordt nog een stukje rijden... en 's nachts toch lekker een tukkie doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan