Overdreven service?

The Saint

MF veteraan
21 mei 2001
5.716
1
Dorp
Ik heb na mijn glijdertje op Lelystad een nieuw pak aangeschaft en na een tijdje ging het sticksel van mijn mauwen los zitten. Dus ik terug. Ook het sticksel van mijn handschoen was los komen te zitten.

Krijg ik van Rev'it! Een compleet nieuwe jas en een een paar nieuwe handschoenen. Natuurlijk wel erg leuk maar dat voor een los stickseltje?

Ach... nu moet ik alles weer opnieuw gaan indragen.

:) Toch leuk van Rev'it! *D
 
Ach misschien is zo'n jas inkoop goedkoper als de uren die ze erin moeten stoppen.

Blij zijn :) niet klagen :)

Service in iedergeval!
 
Even verduidelijken. Het was het sticksel dat mijn klitteband vast moest houden om mijn mouwen dicht te houden.

:)
 
Ik vraag me af of het ook werkt als je al 2 ongelukken met een pak van een jaar oud hebt gehad :) . Zou dat niet ook garantie zijn? heheh
 
Ook al draag ik geen revit, eindelijk een bedrijf die snapt hoe het moet!

Klantvriendelijkheid met een grote 'K' :} :}

Veel bedrijven zijn tegenwoordig zo arrogant, daar wordt je :r van.

Maar goed, betekent weer werk voor mijn toko waar klantvriendelijkheid de normaalste zaak van de wereld is.

Veel plezier met je nieuwe jas en handschoenen saint en ik weet zeker dat je een volgende keer daar weer gaat kopen,of iig daar aan denkt vanwege de service.
 
Ik hoop ook dat ik van Texport een nieuw pak krijg als ik hem deze winter wegbreng :)

Sticksel bij mijn ballen is los ;(

Wel overdreven maar goeie service.
 
Ik heb net een nieuwe Dainese en nu gaat het stiksel bij m'n gulp als los ;(

Maar ik weet niet waar je die garantie kunt claimen heb hem bij de oude safe gekocht...
tips ?

Kan hem ook gewoon bij Sander Düren laten maken, daar zou ik toch naartoe gaan om er klitteband voor m'n knee sliders op te zetten.

Wellicht mis ik dan ook wel een nieuwe broek, want ze hadden nog een heel rek vol...
 
Ik heb net een nieuwe Dainese en nu gaat het stiksel bij m'n gulp als los ;(

Maar ik weet niet waar je die garantie kunt claimen heb hem bij de oude safe gekocht...
tips ?

Kan hem ook gewoon bij Sander Düren laten maken, daar zou ik toch naartoe gaan om er klitteband voor m'n knee sliders op te zetten.

Wellicht mis ik dan ook wel een nieuwe broek, want ze hadden nog een heel rek vol...
Je kunt natuurlijk gewoon naar Safe gaan en dan wordt het opgestuurd naar Dainese. Net als ze deden voordat ze failliet gingen. Of ze laten het maken op kosten van de zaak (maar dat ligt denk ik aan het filiaal).
 
Wel super van Rev'it! Ik denk idd dat het moeilijker is het te maken dan een nieuwe te geven. Ze moeten dan alle voering loshalen en zo te horen zat het ook nog op een onhandige plaats. Maar goed, dat doet geen afbreuk aan de service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan