Overjarig model

R1-ner

Die hard MF'er
8 jul 2003
679
0
Leeuwarden
Zoals het nu staat ben ik straks eigenaar van een nieuwe woning. Dit betekent dat een 2004 model motor waarschijnlijk buiten financieel bereik komt. Wie weet er nog een nieuw, over 2 weken "overjarig", 2003 R1 te staan?
 
Zoals het nu staat ben ik straks eigenaar van een nieuwe woning.
Effe een waarschuwing: Je verbaasd je waar die rekeningen opeens vandaan komen bij een nieuwe woning!! Nou weet ik niet hoeveel zo´n overjarig model in prijs scheelt, maar toch, verhuizen in het algemeen kost klauwen met geld.
 
Zoals het nu staat ben ik straks eigenaar van een nieuwe woning. Dit betekent dat een 2004 model motor waarschijnlijk buiten financieel bereik komt. Wie weet er nog een nieuw, over 2 weken "overjarig", 2003 R1 te staan?

Was vorige week bij Motoport Amsterdam, daar stonden wat overjarige (nwe) R1's in Blauw en Rood...
 
Laatst bewerkt:
sorry (het is nog vroeg) vergeten te vermeldden: ik zoek een zwart/grijs 2003 model.
 
500 euro duurder, maar een 2003 is en blijft ondanks die minieme stijging "overjarig". En een dealer wil mijn inziens snel van "oud" spul af.
 
Effe een waarschuwing: Je verbaasd je waar die rekeningen opeens vandaan komen bij een nieuwe woning!! Nou weet ik niet hoeveel zo´n overjarig model in prijs scheelt, maar toch, verhuizen in het algemeen kost klauwen met geld.

:^

Ik hou regelmatig meerdere dagen over aan het eind van mijn geld
 
Effe een waarschuwing: Je verbaasd je waar die rekeningen opeens vandaan komen bij een nieuwe woning!! Nou weet ik niet hoeveel zo´n overjarig model in prijs scheelt, maar toch, verhuizen in het algemeen kost klauwen met geld.
:^ Alleen al het schilderen enzo: neem het te verwachten bedrag wat je denkt uit te geven bij de Gamma/Praxis/Bouwmarkt en doe dat maar gerust keer 3...
 
Effe een waarschuwing: Je verbaasd je waar die rekeningen opeens vandaan komen bij een nieuwe woning!! Nou weet ik niet hoeveel zo´n overjarig model in prijs scheelt, maar toch, verhuizen in het algemeen kost klauwen met geld.
:^
Verkijk je er idd niet op, en je weet wat bikes kosten! :)
 
Maar... ik zou liever ff op een sinasappelkistje zitten in huis en buitenshuis op een R1, dan thuis op een riante stoel en buitenshuis op een fiets...

Gewoon ff geen parket kopen, dan kun je je R1 binnen stallen! ;)
 
Zomaar een idee hoor, maar kan je niet beter een demo kopen met weinig kilometers. 'K zag dat ze bij Motoport leuke :) kortingen gaven op demo's.
Dan hebbie dus een leuke fiets met hooruit 3000 km erop. Da's toch ook niet mis? Scheelt weer een paar cente, die je weer in je huis kan stoppe.
 
Gewoon een vlug een 2003 kopen , als je straks aan je huis begint komt het er niet meer van .
Heb je tenminste die R1 al })
 
Zomaar een idee hoor, maar kan je niet beter een demo kopen met weinig kilometers. 'K zag dat ze bij Motoport leuke :) kortingen gaven op demo's.
Dan hebbie dus een leuke fiets met hooruit 3000 km erop. Da's toch ook niet mis? Scheelt weer een paar cente, die je weer in je huis kan stoppe.

een demo? met al de makkes van de rijders die het gas hebben opengedraaid alvorens de bike goed op temperatuur was? nee zou ik liever voor een overjarige gaan en iets meer betalen....
 
een demo? met al de makkes van de rijders die het gas hebben opengedraaid alvorens de bike goed op temperatuur was? nee zou ik liever voor een overjarige gaan en iets meer betalen....

Ach, het is een kwestie van inruilen aan het eind van de garantietermijn. Dan wil je toch weer het nieuwste model hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan