Overlast Laaghalerveen

condor

Rookie
31 okt 2004
2
0
Beilen
Een tijdje geleden gelezen over overlast bij bewoners van Laaghalerveen over racende motoren. Daar wil ik op reageren omdat ik recent een nare ervaring met een bewoner heb gehad.

Omdat ik zelf van oorsprong uit de omgeving van Laaghalerveen kom wil ik hier toch even iets over kwijt.

Laaghalerveen is van oudsher een boerenstreek, door veranderingen in landbouw zijn veel boerderijen verkocht aan nieuwkomers.
En om een verhaal kort te houden: Het zijn juist deze nieuwkomers die bezwaar maken tegen de motoren. Het circuit dat vele motoren aantrekt ligt hier al tientallen jaren. De nieuwkomers zijn in Laaghalerveen komen wonen voor de rust. Nu ze er een tijdje wonen komen ze erachter dat er toch vrij veel motoren langs komen, vindt het gek vlakbij een circuit. Ik ben van mening dat niet de motoren overlast veroorzaken maar de nieuwe bewoners van Laaghalerveen. Wat is hun volgende stap om hun rustige plekje te verkrijgen. Tegen alle lawaaiactiviteiten protesteren?. Volgens mij kunnen ze beter verhuizen naar een rust(iger)oord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan