Overlast motoren door herrie uitlaten - De Monitor 10 november 22.40 NPO2

In het weekend zijn de scholen gesloten, dan heb je er geen last van. En daar is het niet de hele dag, alleen als die kids buiten spelen.

Maar je hebt op zich wel een punt.

In de herst/winter heb je geen motoren die over dijkjes scheuren, doordeweeks tijdens werkuren zal dat ook wel meevallen
dus eigenlijk alleen zaterdag/zondag, en als het regent ook niet eens
 
In de herst/winter heb je geen motoren die over dijkjes scheuren, doordeweeks tijdens werkuren zal dat ook wel meevallen
dus eigenlijk alleen zaterdag/zondag, en als het regent ook niet eens

Dat zijn alleen wel precies de momenten dat die bewoners van de dijk ook buiten willen genieten. De overige tijden zijn de bewoners waarschijnlijk aan het werk.
 
Ik rijd doordeweeks op dijkwegen, en word dan vaak gegroet door locals.
Met de hooivork zeker:YY;)
efault.jpg
 
Laatst bewerkt:
Is weer typisch Nederlands, over alles zeiken waar men zich enigzins aan irriteert zonder zich in de ander te verplaatsen.
Ze mogen van mij zeker wat doen aan de illegale pijpen, maar het motorgeluid van onze voertuigen, daar hebben we geen invloed op.
Ik stel voor dat ze op de dijken geluidscontroles uit gaan voeren, te bekostigen door een nieuwe “dijk tax” voor de bewoners. Dan verdwijnt het hele “probleem” meteen als sneeuw voor de zon gok ik zo.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet altijd lachen als er weer zo een te klein piemeltje gecompenseerd moet worden met een veels te luide pijp.... :W

Zou jij dan misschien eens willen praten met klagers.. en ze het leuke ervan doen inzien?
 
Laatst bewerkt:
Met de as koude periode komt iedereen hopelijk weer tot rust.
Mooiweer rijders zitten thuis en de klagers kunnen tijdelijk op iets anders focussen...
Dat klopt!! Heel rustig op de weg.

Vandaag de FZ weer uitgelaten. 335km gedaan. :]
Mss slechts 10 andere motorfietsen tegengekomen.

Iets fris, maar nog best te doen. HVV op hoog en daarmee warme handjes.
Wel op enkele plaatsen pekel op de weg. Je kan het vaak al snel zien als ineens de weg NAT is...............:X

O ja, mijn uitlaat is STIL. Dus vandaag weinig klachten te verwachten................... :9
 
Veel, met een uurtje op de motor...70 km ofzo....ben ik er wel klaar mee. Nu heb ik geen winterkleding maar met een motorjas met windstopper eronder en goed motorbroek gaat.... daarna afgestoft en de garage bij de andere spul geparkeerd.

Hopelijk nog een paar losse zondagen in de winter met 15+..... _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan