overlijden/uitvaart Wout Wouters

Heel veel sterkte en mijn oprechte deelneming.....

Met alle respect, maar zo wordt ik als beginnende rijder nog wel even goed met m'n neus op de feiten gedrukt... en dat is zeker geen slecht punt.

Nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
 
Knap dat je als zus in deze evidente superzware tijd nog zo oprecht kunt posten op dit forum. Sterkte toegewenst uit de grond van mijn hart aan jou, je ouders en uiteraard alle familie en vrienden van Wout.
Woorden schieten tekort...

Ik besef maar al tegoed dat dit iedereen zomaar kan overkomen. In mijn geval zouden mijn zus, vriendin en mijn ouders en familie in precies het zelfde schuitje zitten. Aan zoiets denk je als enthousiaste gepassioneerde R6-rijder nooit, als je de bocht induikt...

Nogmaals sterkte en alle kracht toegewenst.



Een ontnuchterde R6-rijder uit Noord-Brabant.
 
;(

Heel veel sterkte toegewenst de komende tijd voor jou en je familie.
Ook ik kon je broertje niet maar ik word hier toch wel erg stil van..

;(
 
Familie en vrienden van Wout, veel sterkte de komende tijd met dit groot verlies.
Erg genoeg kan ik zelf komende dinsdag niet aanwezig zijn door het afleggen van een examen.
Monique(mijn vrouw) zal zeker aanwezig zijn met onze motor.
Nogmaals veel sterkte.
 
Allereerst even ontzettend veel sterkte met het overlijden van Wout.
Ik ken Wout nog van brommerperiode en het was altijd een gezellige jongen.
Ik ben dan ook erg geschokt door dit bericht en ik wens jullie allemaal nogmaals ontzettend veel succes met het verwerken hiervan.

Jacco Lippmann
 
Als vriend en collega zal ik hem missen.

Ik wens alle familie leden en vrienden van Wout veel sterkte toe bij het verwerken van deze trieste gebeurtenis. Succes!

Ik ben dinsdag aanwezig en zal op de motor komen.

;( ;( ;(
 
Zwaar k** dit! Heb ook al in het andere topic gereageerd.

Kan helaas niet komen morgen, had ik graag gedaan! Dit hele voorval schiet regelmatig door m'n gedachten, tis echt vreselijk. (nogmaals) heel veel sterkte gewenst aan allen!
 
Mijn condoleances aan de familie en bekenden, veel sterkte in deze moeilijke tijd... '(
 
Vandaag op zandvoort geweest... en toch tijdens het uitkomen van bos-uit toch even bij stilgestaan. Erg rare gewaarwording.


Nogmaals heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan Onderaan