overnachting in provincie Utrecht, Brabant of Gelderland, waar staat je motor veilig?

Mr.P.Honda

Die hard MF'er
14 jan 2007
750
7
Overijssel
Wij willen een keer een kort weekendje in de provincie Utrecht/Gelderland of Brabant toeren.
Maar waar vind je een leuke overnachting waar ook je motor veilig staat. In Duitsland zijn b.v. bikershotels, vaak prima en gezellig.
Mag ook een BB of huisje zijn.
 
Wij willen een keer een kort weekendje in de provincie Utrecht/Gelderland of Brabant toeren.
Maar waar vind je een leuke overnachting waar ook je motor veilig staat. In Duitsland zijn b.v. bikershotels, vaak prima en gezellig.
Mag ook een BB of huisje zijn.
Wat is veilig? In dorpjes als Amerongen, bij Res. Hotel Buitenlust bv is een schrijfremslotje ruim voldoende. Neem je een dun hoesje mee voor over je motor, hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken.
 
Even van tevoren bellen en vragen als je een leuke hotelletje hebt gevonden…. :?
 
Overal staat-ie veilig, lijkt mij? Waar ben je bang voor? 't Is niet alsof er bij elk hotel in Nederland een boef staat te wachten tot iemand daar toevallig een motor in de buurt neerzet. De kans dat je motor op een random moment bij een random huisje vandaan gesleept wordt, lijkt mij veel kleiner dan dat iemand je motor thuis in de garage weet te vinden en daar een plannetje op maakt (het aloude "als ze binnen willen komen, dan komen ze binnen").
 
Wij willen een keer een kort weekendje in de provincie Utrecht/Gelderland of Brabant toeren.
Maar waar vind je een leuke overnachting waar ook je motor veilig staat. In Duitsland zijn b.v. bikershotels, vaak prima en gezellig.
Mag ook een BB of huisje zijn.
Boek zo nu en dan met het vrouwtje een huisje / stacaravan maar wel waar de motor bij de accomodatie kan staan , meestal zijn deze parken / campings vanaf 22 uur afgesloten en kan je de poort / slagboom niet meer bedienen.
Is misschien ook een optie om zo iets te bekijken.
 
Als je een B+B of hotel op het oog hebt, dan effe informeren wat de mogelijkheden zijn voor parkeren.
Het is hier bij ons in het oosten nog zeker niet zo erg als in de Randstad.
Mijn FZ staat al 10jr buiten, en er is nog nooit iets mee gebeurd. (ook van anderen nog nooit iets gehoord van diefstal)
 
Terug
Bovenaan Onderaan