overnachting voor m-f cirquit dag

schampie

MF veteraan
2 jun 2001
1.274
1
warnsveld
hoi vraagje zij er mensen die er behoefte aan hebben om een avond van te vooren mischien al in de bbuurt van het gebeuren willen overnachten ivm de reisafstand.
in een hoteletje of jeugdherberg of zo iets
 
mja, als Belg is de afstand vast nogal ver een aangezine ik nog nooit een jeugdherberg heb gezien kies\'k dat maar.
Hotel is anders ook niet slecht maar waarschijnlijk te duur voor arme knul als ik :)
 
Ik wil nergens op vooruitlopen, maar weet wel dat er in de buurt van het circuit een herberg zit, of het zo\'n \"goedkopere\" jeugdherberg is, dat weet ik weer niet.

Zeer binnenkort (2 weken) gaat de MFCD website de lucht in, daar staat ALLES op!! wie, wat, waar en hoe!!!
 
Ondergetekende weet al waar het is }) , ik rij gewoon op en neer naar huis toe, op de motor gaat dat vlot genoeg.

Het is dat ik een heel stuk uit de buurt woon en voor jou de verkeerde kant op Pooh, maar anders had je hier wel kunnen overnachten. :)
 
Assen... of Zandvoort... of Zolder...

Wie zal het zeggen... :z
Ook muis is op de hoogte.... En op de vlakte... Er waren toch duidelijke, niet te missen hints in het topic... })
Zolder? Als jij gewoon effe heen & weer rijdt, is het niet Zolder... België en Friesland ligt nu niet bepaald bij elkaar in de buurt...

Het is idd wel te doen, maar hou er wel rekening mee dat een circuitdag aardig uitputtend werkt & dat je dan niet zo heel fit meer vertrekt... Zeker als het wat later wordt door de gezellige nababbel.... :)

[me]Muis heeft er zin in...[/me]
 
[me]Skoezie heeft het vermoeden dat ie misschien eventueel bijna zeker weet waar de circuit dag gehouden gaat worden...
[/me]


En als ik gelijk heb, lach ik het hardst van iedereen hier... :P
 
Ik reed ook gewoon naar Zandvoort. Ik slaap thuis een heel stuk beter dan in een Hotel.. Alhoewel als het in Assen is..... dan wil ik daar wel ergens pitten. Lelijkstad rij ik ook wel weer zo naar toe...

Het hangt dus helemaal af waar het is.
 
Whehe, ik zou wel eens willen weten waar assen lelystad, zandvoort en al die circuits liggen.
Geen flauw idee van namelijk :)
 
Ik reed ook gewoon naar Zandvoort. Ik slaap thuis een heel stuk beter dan in een Hotel.. Alhoewel als het in Assen is..... dan wil ik daar wel ergens pitten. Lelijkstad rij ik ook wel weer zo naar toe...

Het hangt dus helemaal af waar het is.

Assen is wel een van der Valk hotel. Schijn je wel goed te kunnen overnachten. Ik heb niet echt de ruimte bij mij thuis, anders konden er eventueel wel wat mensen bij mij in Assen slapen. Mocht de MFCD in Assen zijn natuurlijk ;) :}
 
het leuktste zou zandvoort zijn. Daar heb je het smurfendorp in de buurt en daar kun je goed lopen keten. Circuitje over dat centerparcs terrein aanleggen en gaan.

Alleen is zandvoort een beetje een kut circuit dus ik hoop voor iets anders!
 
Terug
Bovenaan Onderaan