Maar ik zie de nut van dit topic eigenlijk niet, wat denk jij wat de kans is dat juist die persoon op jouw topic klikt en ziet dat daar zijn overschrijvingsbewijs is.ik weet zeker dat ik knap ongelukkig zou zijn als ik ze kwijt was want eigenlijk als je flauw wil doen kan ik hem zo op mijn naam zetten
maar dat doen we maar niet ik ben te eerlijk![]()
![]()
Jeuj, boetes, verkeersbelasting en verzekering moeten betalen voor een motor waar je niet op kan rijdenik weet zeker dat ik knap ongelukkig zou zijn als ik ze kwijt was want eigenlijk als je flauw wil doen kan ik hem zo op mijn naam zetten
misschien loopt i zich nu de takke te zoeken en heeft i al 4 keer de plizie gebeldals hij door heeft dat ie em kwijt is want volgens mij is ie uit z'n port. gevallen
[Maar ik zie de nut van dit topic eigenlijk niet, wat denk jij wat de kans is dat juist die persoon op jouw topic klikt en ziet dat daar zijn overschrijvingsbewijs is.
Je kan beter ff langs de plizie en dat votje afgeven, misschien maak je dr nog iemand gelukkig mee ipv hier 'leuk' doen![]()
hoeveel actieve posters denk je dat hier komen en hoeveel motorrijders denk je dat er rond rijden in Nl.de wereld is klein dus de kans dat het iemand van motor-forum het is is vrij groot
Wat doen jullie allemaal lullig zeg, stel dat je het zelf verloren hebt, dan ben je blij dat iemand zo eerlijk is, en hij is al bij de politie geweest zegt hij......
ik weet zeker dat ik knap ongelukkig zou zijn als ik ze kwijt was want eigenlijk als je flauw wil doen kan ik hem zo op mijn naam zetten
maar dat doen we maar niet ik ben te eerlijk![]()
![]()