overschrijvings bewijs gevonden

cusoon

Die hard MF'er
30 jan 2004
325
1
schiedam
ik heb vorige week week 31 in rotterdam een overschrijvings bewijs van een susuki gsx1300r gevonden iemand deze kwijt ?
 
dat had ik ook al gedaan maar ik probeer het hier ook maar ff je weet het niet en ik kan er mischien weer iemand blij mee maken er is een markt geweest en waarschijnlijk is ie uit iemand zijn portomonee gevallen
 
ik geef je 300 euro.. jij mij die papieren?? ;) O-)

[eerlijk modus]
ik denk inderdaad dat je ze beter naar het bureau kunt brengen in de buurt waar je ze gevonden hebt :)
[/eerlijk modus]
 
ik weet zeker dat ik knap ongelukkig zou zijn als ik ze kwijt was want eigenlijk als je flauw wil doen kan ik hem zo op mijn naam zetten

maar dat doen we maar niet ik ben te eerlijk O-) |(
 
of hij heeft al het RDW gebelt en gezegt dat ie de zooi kwijt is en dan is het niet meer geldig...
 
ik weet zeker dat ik knap ongelukkig zou zijn als ik ze kwijt was want eigenlijk als je flauw wil doen kan ik hem zo op mijn naam zetten

maar dat doen we maar niet ik ben te eerlijk O-) |(
Maar ik zie de nut van dit topic eigenlijk niet, wat denk jij wat de kans is dat juist die persoon op jouw topic klikt en ziet dat daar zijn overschrijvingsbewijs is.
Je kan beter ff langs de plizie en dat votje afgeven, misschien maak je dr nog iemand gelukkig mee ipv hier 'leuk' doen :)
 
als hij door heeft dat ie em kwijt is want volgens mij is ie uit z'n port. gevallen
 
ik weet zeker dat ik knap ongelukkig zou zijn als ik ze kwijt was want eigenlijk als je flauw wil doen kan ik hem zo op mijn naam zetten
Jeuj, boetes, verkeersbelasting en verzekering moeten betalen voor een motor waar je niet op kan rijden
full


:P

Gewoon naar de politie brengen, veel meer kans dat de eigenaar daar opduikt dan dat hij hier zit te kijken :)
 
[Maar ik zie de nut van dit topic eigenlijk niet, wat denk jij wat de kans is dat juist die persoon op jouw topic klikt en ziet dat daar zijn overschrijvingsbewijs is.
Je kan beter ff langs de plizie en dat votje afgeven, misschien maak je dr nog iemand gelukkig mee ipv hier 'leuk' doen :)

de wereld is klein dus de kans dat het iemand van motor-forum het is is vrij groot en dat heeft niks met leuk doen te maken

mischien dat er ook ff gekeken wordt of je em zelf nog hebt je weet maar nooit
 
Je hebt dat ding al een week in huis, en nog niet afgegeven bij het politiebureau :? beetje lullig vind je niet
 
Wat doen jullie allemaal lullig zeg :r , stel dat je het zelf verloren hebt, dan ben je blij dat iemand zo eerlijk is, en hij is al bij de politie geweest zegt hij......
 
ik weet zeker dat ik knap ongelukkig zou zijn als ik ze kwijt was want eigenlijk als je flauw wil doen kan ik hem zo op mijn naam zetten

maar dat doen we maar niet ik ben te eerlijk O-) |(

maar dan bedoel je het kentekenbewijs deel 1, 2 en 3? Het overschrijvingsbewijs krijg je juist om te bewijzen dat ie niet meer op jouw naam staat ;)

Overigens wil ik niet heel vervelend zijn, maar zowel op je kentekenbewijs deel 2 als op het overschrijvingsbewijs staat je naam en adres, je kunt dus zo de bijbehorende persoon opbellen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan