overspuit kosten?

Cobain

Die hard MF'er
10 apr 2003
504
0
Apeldoorn
Hoi mensen,

Even een snel vraagje. Wat kost het overspuiten van een motor? Met de search kom ik wel wat dingen tegen maar vaak staat er geen prijs bij. Alvast bedankt!!!

Cobain

p.s. Kan iedereen die z'n moto heeft laten overspuiten ff zeggen wat het (ongeveer) kostte, waar het is gedaan en eventueel een picje posten? Dankuwel
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen tijd om te antwoorden B|
Oh...ja toch wel blijkbaar :P

Zal ontzettend hard verschillen naargelang je moto en de kleurenstelling.

Je had beter kunnen vragen: "Kan iedereen die z'n moto heeft laten overspuiten ff zeggen wat het (ongeveer) kostte, waar het is gedaan en eventueel een picje posten? Dankuwel"
 
Ik heb geen tijd om te antwoorden B|
Oh...ja toch wel blijkbaar :P

Zal ontzettend hard verschillen naargelang je moto en de kleurenstelling.

Je had beter kunnen vragen: "Kan iedereen die z'n moto heeft laten overspuiten ff zeggen wat het (ongeveer) kostte, waar het is gedaan en eventueel een picje posten? Dankuwel"

:} :} :} jij ownd! :+ :} :} :}
 
Mm ff denken... kuip, tank, achterdeel, spatbord ...
mm... dat is...mmm...inclusief BTW...mmmm....
eeehhhh....

mmm JA !!... 2 x de helft :+

Gebruik ff lekker de search zeg... :?
 
rr3.gif


Sluikreclame
 
Je kunt beter een bedrag roepen, daar komen zoveel hoger-lager reacties op dat je een aardige schatting kunt maken. O-)

Ik begin: 1500 euro's!

[me]Baba-san weet dat Meerman morgen wschlijk bij Safe in Rotterdam wel meer info weet te verschaffen.[/me]
 
100 euro voor een voorspatbord, van zwart naar parelmoer wit
 
http://www.motopaint.nl (www.motopaint.nl) , staat morgen op de jaarbeurs van Safe. Kun je het zelf aan hem vragen en zijn werk bekijken. Maar e.e.a. zal ook afhankelijk zijn van je wensen/eisen en van de staat van je kappen e.d.
 
Hey top joh, bedankt voor je reactie B|

ja.. hoe kan je nu vragen wat het kost om een motor over te spuiten als je helemaal geen opgave doet wat je wil..het is van zo veel factoren afhankelijk :

- de hoeveelheid materiaal wat gespoten moet worden
- de hoeveelheid verschillende kleuren en soorten verf
- is het een eenvoudig kleurenschema of moeten er custom tekeningen in..

Dus je snapt wel (hopelijk) dat die vraag van jou een beetje raar overkomt...helemaal als je aangeeft geen tijd/zin te hebben om te zoeken...

Bovendien was ik een beetje chago tijdens die reactie...sorry daarvoor.. :X

Maar je kan toch het beste eens bij een autoschadeherstelbedrijf gaan vragen...
helemaal als je toevallig een kleur wil die ze net op een auto gaan spuiten...
dat scheelt bakken met geld...

Suc6

ow en een :+ betekent dat je het met een korrel zout moet nemen....
 
Hoe handig ben jijzelf.
Ik heb mijn B.M.W. zelf spuitklaargemaakt en gespoten.
Delak koste mij €70,00 dit is dus de mica basislak plus de blanke lak.
 
Is al goed. Mijn eerste post was ook wat makkelijk...

Ik ben dus op zoek naar een makkelijk patroon. Zwart/Rood en een laagje blanke lag (voor de hele motor). Wat ik nou een beetje om me heen hoor is dat dat ongeveer op 400 euri kan liggen.
Het zit namelijk zo dat mijn vriendin graag een CBR600 uit 95 wil met een bepaalde kleurstelling. Nu heb ik er 1 gevonden voor 3250 maar in de "verkeerde" kleur. Ik wilde met de post dus achterhalen hoeveel ik voor een fiets zo bieden die wel de goede kleuren had.. Anders koop ik die goedkopere en laat em mooi spuiten.

Bedankt voor alle reacties

ja.. hoe kan je nu vragen wat het kost om een motor over te spuiten als je helemaal geen opgave doet wat je wil..het is van zo veel factoren afhankelijk :

- de hoeveelheid materiaal wat gespoten moet worden
- de hoeveelheid verschillende kleuren en soorten verf
- is het een eenvoudig kleurenschema of moeten er custom tekeningen in..

Dus je snapt wel (hopelijk) dat die vraag van jou een beetje raar overkomt...helemaal als je aangeeft geen tijd/zin te hebben om te zoeken...

Bovendien was ik een beetje chago tijdens die reactie...sorry daarvoor.. :X

Maar je kan toch het beste eens bij een autoschadeherstelbedrijf gaan vragen...
helemaal als je toevallig een kleur wil die ze net op een auto gaan spuiten...
dat scheelt bakken met geld...

Suc6

ow en een :+ betekent dat je het met een korrel zout moet nemen....
 
complete kappenset van mijn soes kostte me 100 euro. Net zoveel als het overspuiten van m'n hele rs altijd kostte.

Tip: ga een keer of twee naar een boerecafé geef aan de juiste mensen een paar pilsjes weg en begin dan over je laatste geweldige crash en dat je voertuig nu weer gespoten moet worden ;)
 
De topkuip van m'n divi laten herspuiten (en een beetje repareren) kostte me 200€. Het spuiten alleen 150€.
Dat was wel inclusief kleurscannen zodat m'n kuip dezelfde kleur had als de rest van de motor (na een paar jaar zijn die kleuren niet meer hetzelfde als de stock-kleur).
 
ik zou zeggen zo'n 6 tot 800 euro voor de hele motor

kheb zelf net mn eigen motor gespoten
hoogglans zwart kawasaki zx6r kheb de handvaten bij de buddyseat verwijderd en de gaten dicht gemaakt
en de knipperlichten verwijderd en die gaten ook dichtgemaakt
ziet er veel beter uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan