overspuiten FZR 600

bibilicious

MF veteraan
3 sep 2009
19.605
1
Rotterdam
Stel... Ik heb zo'n 350 euro.. En ik wil alle kappen op mijn motor laten spuiten in één kleur. nl zwart. + een klein scheurtje laten dichten onder m'n knipperlicht.
Is dit haalbaar?

Zag dat er al verschillende topics over waren geopend, maar zoals al vaker aangegeven blijft een bevredigend antwoord vaak uit.

Meer dan die 350 heb ik er gewoon niet voor over en kan ik niet lijen ook.
 
Stel... Ik heb zo'n 350 euro.. En ik wil alle kappen op mijn motor laten spuiten in één kleur. nl zwart. + een klein scheurtje laten dichten onder m'n knipperlicht.
Is dit haalbaar?

Zag dat er al verschillende topics over waren geopend, maar zoals al vaker aangegeven blijft een bevredigend antwoord vaak uit.

Meer dan die 350 heb ik er gewoon niet voor over en kan ik niet lijen ook.
Je had je vraag ook in 1 van de 2 spuittopics kunnen stellen ipv een nieuw topic te maken ;)

Voor het professioneel overspuiten van een sportfiets (fiets met volledige kuip) met weinig serieuse schades op het kuipwerk moet je ongeveer rekenen op 800 tot 1000 euro incl. BTW ( +/- 675 tot 840 ex. BTW).
Ga je bezuinigen op materiaal, kwaliteit en/of bij de beun kan het goedkoper maar die prijzen weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
ja sorry, ik ben soms redelijk kippig :)

Ben natuurlijk op zoek naar een beun :) Want ik ga geen maandsalaris aan spuitwerk uitgeven.
Besides that heb ik maar 1500 voor de motor betaald, dus beetje zonde als ik dan 3/4 extra aan spuitwerk ga uitgeven
 
ik weet niet of je een beetje handig bent maar ik heb het zelf gedaan, en ik ben niet heel handig. Hoop werk maar het is te doen, ben je iig een stuk goedkoper uit voor een motor van 1500 euro. Kan je daarna nog 's uit eten ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan