overstap bandit 1200S naar een gsr 600

lexy

Die hard MF'er
10 dec 2003
394
1
maassluis
Ik zit te denken om over te stappen van een bandit 1200S naar een nieuwe gsr 600.
Het aantal PK's zijn het zelfde maar het koppel is veel minder.
Mijn bandit haald de 240km/h en wat zou zo'n 600 doen?
De bandit is 45 kilo zwaarder dan de gsr.
Wie heeft de over stap al gemaakt?
wat is het verbruik van de gsr 600?
Mijn bandit rijd gemiddeld 1 op 15 a 16 en vreet banden(wat wil je met dat koppel)
Of zal ik gewoon voor de nieuwe 1200S gaan
Ik weet het niet meer.
 
Koop die nieuwe 1200s toch!

Zo,n toeren apparaat is leuk maar is geeeeen 1200 :Y
 
Ik vindt die nieuwe GSR600 wel een stuk moderner hij is een stuk lichter dus zal een stuk beter sturen. De motor zal ook snel zat zijn ik denk dat in topsnelheid niet veel verschil zit. Je zult op de 600 wel een stuk meer moeten schakelen dan op de 1200. Maar in de bochten ben je zeker sneller op de 600. Maak gewoon een testrit op allebei en maak je keuze. Klinkt wel slecht he van een 1200 naar een 600 :o
 
Ik vindt die nieuwe GSR600 wel een stuk moderner hij is een stuk lichter dus zal een stuk beter sturen. De motor zal ook snel zat zijn ik denk dat in topsnelheid niet veel verschil zit. Je zult op de 600 wel een stuk meer moeten schakelen dan op de 1200. Maar in de bochten ben je zeker sneller op de 600. Maak gewoon een testrit op allebei en maak je keuze. Klinkt wel slecht he van een 1200 naar een 600 :o
:Y

klinkt een stuk minder dan van 600 naar 1200 }) .
 
Ik heb toen de 1200 gekocht voor zijn kracht en toch wel lekker lui rijden.
Hij heeft overal veel kracht.
Maar de nieuwe grs is ook wel een heel mooie fiets.
Toch maar ff gaan proefrijden
Wat zou een bandit uit augustus 2004 met 15500 km nog opbrengen?
 
Ik heb toen de 1200 gekocht voor zijn kracht en toch wel lekker lui rijden.
Hij heeft overal veel kracht.
Maar de nieuwe grs is ook wel een heel mooie fiets.
Toch maar ff gaan proefrijden
Wat zou een bandit uit augustus 2004 met 15500 km nog opbrengen?

sorry foutje
 
Ga maar eens proefrijden.... denk dat het je zwaar zal tegenvallen , van een 1200 naar een 600.... ga je toch dat schakellui rijden missen , en het enorme koppel van een 1200.
 
Ik zit te denken om over te stappen van een bandit 1200S naar een nieuwe gsr 600.
Het aantal PK's zijn het zelfde maar het koppel is veel minder.
Mijn bandit haald de 240km/h en wat zou zo'n 600 doen?
De bandit is 45 kilo zwaarder dan de gsr.
Wie heeft de over stap al gemaakt?
wat is het verbruik van de gsr 600?


Vraag even aan B12, dit zit hier ook ergens.

of kijk hier eens !
 
Ik zit te denken om over te stappen van een bandit 1200S naar een nieuwe gsr 600.
Het aantal PK's zijn het zelfde maar het koppel is veel minder.
Mijn bandit haald de 240km/h en wat zou zo'n 600 doen?
De bandit is 45 kilo zwaarder dan de gsr.
Wie heeft de over stap al gemaakt?
wat is het verbruik van de gsr 600?
Mijn bandit rijd gemiddeld 1 op 15 a 16 en vreet banden(wat wil je met dat koppel)
Of zal ik gewoon voor de nieuwe 1200S gaan
Ik weet het niet meer.

Ik zou zeggen ga proefrijden.. :] ik heb ook de nieuwe GSR gekocht..krijg hem in maart.Hiervoor heb ik een Suzuki Volusia 800 gehad..maar het is geen vergelijking tov de GSR. :N Heb met de GSR zelf ook proef gereden..ik vind hem wel super rijden.En wat betreft het verbruik van de GSR ..dat is ook heel persoonelijk ik weet niet hoe jou rijstijl is .Ja en als laatste de topsneldheid ze zeggen dat tie 300 km per uur rijd (echt wel) _O- ...Weet mijn god niet wat zijn topsnelheid is.Maar volgens de dealer heeft tie een top van rond de 230 :Y :N ...maar ja..je mag toch maar 120...toch of niet.Maar in iedergeval veel succes met je overstap ..of voor een GSR of Bandit 1200S. :]


:W :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan