Overtredingen MFMM 2008!! Politie in burger..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooral de optocht van de plaatselijke "cheapass snel uitziende autootjes met spoilers maar geen motortuning" van de lokale auto tune club was een van de hoogtepunten van de dag.
Ah, de zogenaamde "Halfords-tuning".
;)
 
Waarom overtref ik je stoutste verwachting???Heb je zelf een dikke wheely gemaakt en ben je bang dat je een prent krijg??


kerel, kijk hoe slecht het geshopt is, lees zijn bericht, leer sarcasme interpreteren.

ik zal het 100% duidelijk voor je maken, HET IS EEN GRAPJE!

Goedendag.
 
kerel, kijk hoe slecht het geshopt is, lees zijn bericht, leer sarcasme interpreteren.

ik zal het 100% duidelijk voor je maken, HET IS EEN GRAPJE!

Goedendag.


-O- Sorry had er beetje tesnel overheen gekeken -O-
En was wel een beetje geschrokken eigelijk.
Maakte namelijk bij het wegrijden richting de rotonde een wheely.
En aangezien ik chauffeur ben van beroep voelde ik de bui al hangen ;(
Maar mijn lesje weer geleerd.
Volgende keer weer gewoon normaal weg rijden O-)


ps meeting was wel een groot succes volgens mij. Was heeeeel gezellig :)
 
-O- Sorry had er beetje tesnel overheen gekeken -O-
En was wel een beetje geschrokken eigelijk.
Maakte namelijk bij het wegrijden richting de rotonde een wheely.
En aangezien ik chauffeur ben van beroep voelde ik de bui al hangen ;(
Maar mijn lesje weer geleerd.
Volgende keer weer gewoon normaal weg rijden O-)


ps meeting was wel een groot succes volgens mij. Was heeeeel gezellig :)
en wat hebbie nou geleerd cornholio :?

geen wheelies op MM doen :P
 
was wel een grijze motor die iedereen ( kentekens, gedrag ) gefilmd heeft bij het verlaten...
 
Laatst bewerkt:
HAHAHA die jongen op de foto is een oud collega van mij.
Die jongen is net 19 heeft ook zn motorrijbewijs en is zeker geen agent.
Die ander jongen die er bij staat is een vriend van hem.
En ook zeker geen agent. Dus ik weet niet of er nog meer mensen zijn die met een "echte" agent hebben staan praten? want ik geloof er eigelijk niet veel van. Ik denk dat het allemaal een onzin verhaal is.
:Y
_O-
 
was wel een grijze motor die iedereen ( kentekens, gedrag ) gefilmd heeft bij het verlaten...

Mooi toch, hebben ze dat alvast!

Ben benieuwd wat die man verteld op verjaardagen van z´n vrienden als hem gevragen word wat ie voor werk doet....

Ik had geluk toen de eerste politie wagen arriveerde in Amersfoort..duurde toch zeker een uur nadat wij waren gearriveerd!

Mzzl!
 
Duurde echt lang eer dat de politie kwam. Toen ze aankwamen, was alles eigenlijk al gestopt. Reed wel een bordeauxrode toermotor, wat volgens mij 99% zeker een onopvallende politiemotor was, Had ook een LEDbalk onder z'n topkoffer. Heeft mij een tijdje gevolgd, verwachtte zeker heel wat, maar zo ben ik niet O-)

Edit; Vond die skyline nog wel leuk, was van buiten bijna origineel, maar onder de kap niet :N
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan