Overtredingen MFMM 2008!! Politie in burger..

Status
Niet open voor verdere reacties.

FR@NKILL

Die hard MF'er
2 feb 2006
401
1
vlak bij amsterdam
!! VOOR IEDEREEN DIE TE HARD HEEFT GEREDEN OF GESTUNT HEEFT BIJ DE MFMM 2008 !!

>>>POLITIE BERICHT<<<

Tijdens de megameeting leek het op het eerste gezicht alsof er geen politie aanwezig was, echter wie goed gekeken heeft, heeft kunnen zien dat er een aantal agenten in burger rondliepen om overtredingen te registreren. Ik sprak met zo'n undercover agent, en hij vertelde mij dat zeker gezien het onverantwoorde karakter van de manier van rijden de overtredingen allemaal via de officier van justitie zullen lopen. Het gaat hierbij om het harde rijden en gestunt op de "aankomst en vertrekweg"
De weg waar honderden mensen en kinderen langs stonden te kijken, juist om deze reden worden de overtredingen extra zwaar bestraft.





Hier een foto van een van de agenten.














politieopmegameeting.jpg
:+

groetjes, (en nog een fijne dag :P )
Fr@nkill
 
dat kunnen we van de meeste niet zeggen,

toch die Vmax die op zn bek was gegaan, deed volgens mij (te zien op mijn filmpje) niet veel geks, ik denk dat hij te hard remde zonder grip te krijgen oid.

Was wel weer gezellig, wat een hoop mensen he.

Vooral de optocht van de plaatselijke "cheapass snel uitziende autootjes met spoilers maar geen motortuning" van de lokale auto tune club was een van de hoogtepunten van de dag.
 
Ik vind het wel sneaky btw, als ze er nou gewoon stonden in het zicht (woutewagen langs de kant) zou er ook niet zoveel gek*t worden.
 
mmm op de megameet zelf normaal gedaan ..
maar op de terugweg bijna gepakt door een mob.flitsert..
en op een dijkje nog een stille op een motor die me even op m,n snelheid wees,
en me gelukkig liet gaan ...

hulde voor die man :}

in a,foort werd de boel wel op stelten gezet,
auto in de rondte en overal politie te motor -O-
 
MAar waarom filmde hij dan ook heel veel van de voorkant?? :+

Met alle respect ik geloof er weinig van!!!

En hoe kunnen ze de snelheid bepalen?

This is Crap
 
Laatst bewerkt:
HAHAHA die jongen op de foto is een oud collega van mij.
Die jongen is net 19 heeft ook zn motorrijbewijs en is zeker geen agent.
Die ander jongen die er bij staat is een vriend van hem.
En ook zeker geen agent. Dus ik weet niet of er nog meer mensen zijn die met een "echte" agent hebben staan praten? want ik geloof er eigelijk niet veel van. Ik denk dat het allemaal een onzin verhaal is.
 
ik heb 1 ding onthouden van de mega meeting 2006, PAS OP met rijden in de buurt van de mega meeting. Toen stonden er overal politie auto's en op 3 plaatsen snelheids controle. (ik was nog jong en dom en ben toen gepakt met 39 te hard, na correctie)
Dus ook hier heb ik het rustig aangedaan, zelfs toen ik ineens een voorwiel naast me hoofd voorbij zag komen bij de oprit van de snelweg.
 
MAar waarom filmde hij dan ook heel veel van de voorkant?? :+

Met alle respect ik geloof er weinig van!!!

En hoe kunnen ze de snelheid bepalen?

This is Crap


HAHAHA die jongen op de foto is een oud collega van mij.
Die jongen is net 19 heeft ook zn motorrijbewijs en is zeker geen agent.
Die ander jongen die er bij staat is een vriend van hem.
En ook zeker geen agent. Dus ik weet niet of er nog meer mensen zijn die met een "echte" agent hebben staan praten? want ik geloof er eigelijk niet veel van. Ik denk dat het allemaal een onzin verhaal is.

haha, de reacties van deze 2 personen overtreffen mijn stoutste verwachtingen,
 
HAHAHA die jongen op de foto is een oud collega van mij.
Die jongen is net 19 heeft ook zn motorrijbewijs en is zeker geen agent.
Die ander jongen die er bij staat is een vriend van hem.
En ook zeker geen agent. Dus ik weet niet of er nog meer mensen zijn die met een "echte" agent hebben staan praten? want ik geloof er eigelijk niet veel van. Ik denk dat het allemaal een onzin verhaal is.

I am the great cornholio , Jij bent em!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan