Overzicht nieuwe Topics, specifiek ingesteld op interesses

VTR Jeroen

Street Triple RS, Rx, VFR400R en MT5-je
12 mrt 2002
5.801
2.227
In het oude MF kon ik op Actueel drukken en kreeg ik alle nieuwe topics in één scherm.
Nu zie ik alleen maar de optie nieuwe posts. Dit is anders omdat het Topics van 1 jaar of ouder kunnen zijn met een nieuwe reactie.

Het oude Actueel scherm kon ik filteren, dus:
Nieuwe Topics gemaakt in alle rubrieken, behalve rubrieken die me niet interesseren zoals b.v. Choppers, 25 KW enz. met een max. van b.v. 25 reacties.

Zo kreeg ik dus een mooi scherm met dagelijks nieuwe topics specifiek over mijn interesses.

Is dit nu ook beschikbaar? Ik kan het niet vinden.
Zo nee, is dit te realiseren inde nieuwe MF software?
 
Ik weet niet precies wat je met de knop Actueel bedoeld, het zegt me zo niks.
Ik ben wel op zoek naar filter opties. Bijvoorbeeld de zoekfunctie zou die kunnen gebruiken maar ook het filteren van specifieke forums.
 
Dat heette niet 'Actueel' maar 'Actieve onderwerpen'. En ik had inderdaad zo'n zelfde filter erop zitten. Hopelijk wordt die functionaliteit nog gevonden, was wel zo overzichtelijk.
 
Ik sluit mij hierbij aan, ik gebruikte ook, meer dan alle andere knoppen, vaak actieve onderwerpen.
Om het je makkelijker te maken:
motor-forum.nl/forum/list_activetopics

Ik gebruik nu ook nieuwe piste maar het handigt mij nog niet goed.
 
Je kunt naast een specifiek topic, nu ook een heel subforum volgen. Als je in een van de subforums op volgen klikt, dan kan je kiezen voor een melding bij elk nieuw bericht, maar ook alleen bij een nieuw topic. Dan krijg je dus een melding bij elk nieuw topic in dat betreffende subforum. Het is niet precies wat je bedoeld, maar misschien dat je daar iets mee kan.
 
Dat heette niet 'Actueel' maar 'Actieve onderwerpen'. En ik had inderdaad zo'n zelfde filter erop zitten. Hopelijk wordt die functionaliteit nog gevonden, was wel zo overzichtelijk.
Dat bedoel ik, Actieve onderwerpen, kon het niet naar het oude MF om even te kijken hoe het exact heet ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan