Overzicht officiele 2005 'supersporters'

Wat is dat tegenwoordig met die seatpipes? Ik vind ze oerlelijk, ik vind persoonlijk dat er een dikke uitlaat naast moet hangen (maar nou ook ni zoals bij die nieuwe soes)
 
Wat is dat tegenwoordig met die seatpipes? Ik vind ze oerlelijk, ik vind persoonlijk dat er een dikke uitlaat naast moet hangen (maar nou ook ni zoals bij die nieuwe soes)

Tja, dat is natuurlijk persoonlijke smaak, ik vind zo'n seatpipe mooier dan ééntje die ernaast hangt...maar wie ben ik ? O-)

Voor een 600 zou ik de RR kiezen, en als 1000 de R1 (zwarte is GEIL!)
 
Veel neagtieve reacties op de Kawa ZX6-R zeg... had ik niet verwacht. Vind hem zelf erg mooi... maar moet um natuurlijk nog wel in het echt zien.

Voor mij wordt het volgend jaar een GSXR-750 K4 of een ZX-6R... :] Wil eigenlijk wat meer vermogen, dus de ZX-6R moet wel met goeie specs komen wil die nog een kans maken of de 750 moet teveel vermogen hebben (voor mij dan).... we zien het wel..
 
Zal wel een pokkewerk geweest zijn.

Vind persoonlijk die ZX-6R op eerste zicht toch niet zo lelijk als de rest hier.

Mille's zijn MOOI.

WTF Gixxer 1000 :? Wil ik echt eerst eens live zien.

Denk dat die rood-blauw-grijze RR nog heel goed gaat meevallen.

@Dingsken : al gemerkt? iemand heeft uwe bike gecopieerd, de snoodaard. Beschouw het als een compliment.

Voor mij staat het vast er komt niks nieuw in 2005 tenzij ik op een topoccassie val (type kans die je niet mag laten liggen).
 
Pfff net terug van Munchen. Heb wat foto's maar weet niet of het beetje gelukt is. Zal morgen eens kijken.

- ZX636 is niet slecht maar doet mij beetje oubollig aan '(
- GSXR1000 ? Valt in werkelijkheid eigenlijk wel mee. Alleen de afwerking is 'plastiekerig' en slordig. BTW, stond al een kleine demper naast van Yoshimura ;)
- De kleuren van de CBR600RR vind ik zelfs mooi in werkelijkheid
- De repsol blade is dus ook aanwezig in gamma.
- R6 valt hard tegen zeg. Zelfs die UPSD valt niet direct op '(

Voor de rest wel mooie dag gehad en veel leuk en vooral duur spul gezien om op je brommer te hangen ;)
 
Hoe vinden jullie deze 2005 GSX R 750 in de kleuren blauw/ zwart, ik vindt hem dus heeeeeeel :} erg mooi!
full
 
Awel,

Mooi. En ik ben dus zwaar aan het twijfelen om deze te kopen. De rede zegt mij een GSXR750. Wendbaar, bruikbaar vermogen en ongelofelijk snel. Net nog een vgl. gelezen waar de gixxer maar net de duimen moet leggen voor de ZX10. blijkbaar heeft suzuki toch een heel sterk pakket op de wielen gezet.

Anderzijds heb je de R1 en de ZX10. Vrees alleen dat het allemaal net TE wordt.
Heb al een 3-tal 600cc brommers versleten maar het lijkt mij net over de top die nieuwe 1000s. De thrill factor daarentegen :}
 
Yamaha leverd weer puike fietsen af.. wat mij betreft weer der mooiste fietsen.. alleen de nieuwe 2005 GSX R 750 in de kleuren blauw/ zwart hier 2 boven is toch ook wel erg mooi
 
De R6 is erg gewoontjes. Op intermot gezien en ik zou hem absoluut niet kopen.
Niet dat ie lelijk is. Verre van. Maar van de 600 is hij wel het minste verandert qua uiterlijk. Lijkt net alsof ze gewoon de 2004 genomen hebben en er UPSD vork hebben onder gepoot |(
 
Gisteren bij een van de grotere Yam dealers geweest in BE. Heb daar ook gepolst achter een zw versie. Heb daar de brochure gezien met de nieuwe modellen voor BE. De zw stond er niet tussen. En zal in BE ook niet komen. Vrees voor NL hetzelfde. Tenzij je een import hebt maar dat zal niet bij off. dealer lukken vrees ik.

En eens naar de ZX10 gaan kijken. Toch een erg mooie motor. In het groen vind ik hem :r maar in blauw of zwart :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan