Overzicht smilies?

Phatzak

MF veteraan
30 mrt 2005
4.722
0
In de FAQ staat de :^ als enige apart genoemd, de rest kun je aanklikken onder aan het invoerscherm. Maar nu zie ik ook mensen de :j gebruiken. Nou breekt mijn weledelgestelde klomp..

Bestaan er dan nog meer smilies die alleen voor insiders bekend zijn? -O-
 
:Y
full
en
355123
bijvoorbeeld *O*
 
Er bestaan er wel meer, maar die gebruikt de crew in het moderatorforum om hun mening te geven over bepaalde gebruikers. Die smilies zijn te smerig voor woorden dus maar goed dat die bende is afgeschermd :N B|
 
Er bestaan er wel meer, maar die gebruikt de crew in het moderatorforum om hun mening te geven over bepaalde gebruikers. Die smilies zijn te smerig voor woorden dus maar goed dat die bende is afgeschermd :N B|
Schijnt dat ze deze bij jou gebruiken:
full


:? ;)
 
wrom...
tik eens bij google in ;) en je vind er genoeg :Y


:+


:9 :r ;( :) }) :] '( 8-) :+ :} ;) :9~ *D :P :( |( :z :Z :? O-) :X B| :o :Y :N _O- :W *O* -O-
Ja, maar niet klikable. Ik wil niet zeiken hoor, maar zit ook op een ander (niet motor) forum en daar heb je veel meer keuze. De eerste 40 verschijnen dorect in beeld, zoals hieronder en wil je er meer dan verschijnt er een popup waarbij je er nog een stuk of 100 kan aanklikken.
 
Ja, maar niet klikable. Ik wil niet zeiken hoor, maar zit ook op een ander (niet motor) forum en daar heb je veel meer keuze. De eerste 40 verschijnen dorect in beeld, zoals hieronder en wil je er meer dan verschijnt er een popup waarbij je er nog een stuk of 100 kan aanklikken.
Imho heeft het weinig meerwaarde om zoveel smileys te hebben. Maakt het alleen maar rommelig. In mijn opinie zijn de huidige smileys voldoende om een post te kunnen verduidelijken, waar nodig. Veel van die extra smileys worden dan toch maar sporadisch gebruikt. Die kun je dus net zo goed ff zelf linken in je post, dan.

Zoiezo moeten alle smileys wel in dezelfde stijl zijn, naar mijn mening.
 
Imho heeft het weinig meerwaarde om zoveel smileys te hebben. Maakt het alleen maar rommelig. In mijn opinie zijn de huidige smileys voldoende om een post te kunnen verduidelijken, waar nodig. Veel van die extra smileys worden dan toch maar sporadisch gebruikt. Die kun je dus net zo goed ff zelf linken in je post, dan.

Zoiezo moeten alle smileys wel in dezelfde stijl zijn, naar mijn mening.
Dat laatste ben ik met je eens. Zo heb ik dat op dat andere forum ook ingesteld, anders wordt het een zooitje. Maar ik gebruik graag
crysmile.gif
en
bier.gif
of
barf_clap.gif
yesthumbs.gif
 
Anders houd je dit topic om alle andere smilies in te posten zodat de rest ze ook kan gebruiken. :Y

mijn bijdrage:
full


:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan