Overzicht Streetfighter projecten

Subgedeelte voor betreffende categorie?

• ja!!

Stemmen: 151 95,6%
  • liever niet

Stemmen: 3 1,9%
  • geen mening

Stemmen: 2 1,3%
  • wel mening geen argument

Stemmen: 2 1,3%

• Totaal aantal stemmers
    158

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
9.639
12
Poll is duidelijk volgens mij, goed bezig dus Ivan [afbeelding]

..........en ik weet dat deze niet het populairst is van MF, maar tis/wordt echt een streetfighter hoor [afbeelding]

gsx1100 (project II)
populair of niet is mij om het even. bewust heb ik de "projecten" gemeden die slechts uit 1 pagina bestonden bv, de rest is niet met reden, wellicht over het hoofd gezien dus aanvulling nog steeds welkom ;)

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
9.639
12
Die van mij ook dan maar, is meer dan 1 pagina en komt spoedig weer meer beweging in.

CB900F Bol D'or 1979, repareren en moderniseren.
toppie, staat erbij!

pol van destijds is trouwens niet meer van toepassing; is gehoor aan gegeven d.m.v. deze rubriek. :}

topic is op initiatief van Zot ( :} ) omgetoverd in een "sticky" bovenaan de rubriek en startpost zal ik zo goed mogelijk gaan bijhouden. :)

edit: beperk me wel tot deze rubriek dus link geen caferacers of projecten uit "brikken en klassiekers" , interessante projecten uit "algemeen" of "sport" etc. leek me het meest logische ;)

Laatst bewerkt:

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
9.639
12
ik heb der weer een goeie handvol toegevoegd met name van de eerste pagina momenteel in beeld (inc bovenstaande vfr), daarnaast wat herschikt qua indeling. toevoeging zeer welkom :Y

*O*

Ik heb pas me fzr, en wil binnenkort de boel uitklaar gaan halen..
heb een soort van before/after foto's gemaakt van hoe ik het wil hebben.
iemand alvast een R6 kontje te koop uit '05 '06???

meningen en suggesties zijn welkom, dit is mijn eerste keer dt ik aan een fiets sleutel