Overzicht Streetfighter projecten

Subgedeelte voor betreffende categorie?

  • ja!!

    Stemmen: 170 95,0%
  • liever niet

    Stemmen: 4 2,2%
  • geen mening

    Stemmen: 3 1,7%
  • wel mening geen argument

    Stemmen: 2 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    179
hallo Ivan!

Ik begrijp dat u de beheerder bent van de streetfighter projecten op m-f? ik heb zojuist geprobeerd een topic te starten maar ik heb geen idee hoe ik hem bij de zxr projecten krijg. Of is dit überhaupt niet mogelijk zonder uw hulp?

dit is de link:

Fight That Kawa. ZXR 750 1#

Bvd.
 
Hallo,

ik weet niet of mijn vraag hier op de juiste plek maar ik zoek info over de mooie motor fiets die is toegevoegd.

Is hier ook een topic van en zoja, waar kan ik deze vinden??

Ik hoop wat van iemand te horen.

groetjes,
Ralph
full
 
Misschien leuk voor jullie van hier. Op zaterdag 16 september is er in Naaldwijk een evenement genaamd Custom & Cruiserdag. Ook is er een "best of show" competitie waar je je verbouwde custom kan komen showen (alle merken en modellen welkom) en kan strijden voor de eer (en wat leuke prijzen)
Opgeven kan door een email te sturen naar info@motorcentrumwest.nl komen kijken mag natuurlijk ook.
full
 
Hallo,

ik weet niet of mijn vraag hier op de juiste plek maar ik zoek info over de mooie motor fiets die is toegevoegd.

Is hier ook een topic van en zoja, waar kan ik deze vinden??

Ik hoop wat van iemand te horen.

groetjes,
Ralph
full

Wel een verdomd lekker kontje.

Zelf zit ik naar een Ducati kont te zoeken.
Vind wat ik nu heb, wel mooi... Maar vind het geheel niet mooi aansluiten.
 
Afgelopen tijd met deze helm koplamp bezig geweest, nog niet definitief gemonteerd want twijfel nog behoorlijk over of ik nog een deel van de achterkant af moet halen.
IMG_20200331_152955.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan