Overzicht van verbeteringen 28 november 2010

Pierre

Developer
6 sep 2005
4.957
0
Friesland
Vandaag hebben alle websites een update gekregen. Via dit topic willen we jullie een overzicht geven van de grootste wijzigingen.

Algemeen

Vanaf nu hoef je in veel gevallen niet meer op alle sites apart in te loggen. Als je bent ingelogd op één van onze websites dan ben je ook automatisch ook ingelogd op de andere drie. :)
Het kan wel zijn dat je niet meteen wordt ingelogd op de andere sites als je net zelf hebt ingelogd op een van de drie, dan kan het een paar minuten duren.
Als jij of iemand anders vanaf de zelfde computer onder verschillende gebruikersnamen is ingelogd dan gebeurd er niks. Als je handmatig uitlogd blijf je natuurlijk uitgelogd.

Motorshopper

De foto gallerij in advertenties en recensies heeft een aantal verbeteringen gekregen. Zo is deze duidelijker geworden en hoef je alleen maar met je muis over een klein foto'tje te wijzen om een groter examplaar te zien. Scheelt weer een klik. ;)

Bij het bewerken van een advertentie of recensie kun je nu ook je foto's enigszins bewerken. Zo kun je de volgorde veranderen, kun je foto's roteren en overbodige achtergrond weghalen.
Binnenkort is dit ook mogelijk tijdens het toevoegen van een advertentie of recensie.

Je kunt nu zoekopdrachten bewaren, handig al je op zoek bent naar een specifieke motor en geregeld wilt kijken of deze al te koop is of wanneer je de recensies wilt volgen.
Binnenkort is het mogelijk om automatisch een e-mail notificatie te krijgen als er een nieuwe advertentie of recensie bijgekomen is.

Motormeuk

Het toevoegen van foto's is versimpeld, je kan nu in een keer een aantal foto's selecteren die je wilt toevoegen.

Ook het bekijken van foto's is verbeterd, via de pijltjes toetsen kan je eenvoudig naar de volgende of vorige foto navigeren.

Motor-Forum

Het overzicht van Privédiscussies toont nu wie de andere deelnemer is in plaats van de afzender. Vooral handig als je zelf de afzender bent.
Bij meerdere deelnemers wordt alleen de eerste getoond.

Veel plezier,

duderuud, Bananeman en Pierre
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoe sla ik dan een zoekopdracht op? Ik zie het niet, of kijk ik er overheen?
Door op een pagina te klikken op
insert_favorite.png


E.e.a. staat ook uitgelegd als je met je muis over het vraagtekentje wijst achter de tekst 'Je hebt nog geen zoekopdrachten voor advertenties bewaard.' :)
 
Ik zie het ;)
Werkt alleen niet. De pagina wordt niet goed geladen (Done, but with errors on page) en dat hartje is niet klikbaar.

Vanavond eens proberen met een andere browser.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie het ;)
Werkt alleen niet. De pagina wordt niet goed geladen (Done, but with errors on page) en dat hartje is niet klikbaar.

Vanavond eens proberen met een andere browser.
Al een keer ctrl-f5 gedaan? Welke browser gebruik je? Krijg je meer informatie te zien als je (dubbel-)klikt op 'Done, but with errors on page'?
 
De foutmelding bij de documentenlijst is:
Line 313
Char 3
Error interface not registered
Code 0
 
Laatst bewerkt:
Bij dat tonen van de de andere deelnemer bij een privédiscussie wordt alleen de eerste (alfabetisch vermelde) deelnemer getoond. Misschien mooi om in een "on mouse over" alle deelnemers te tonen als er meerdere deelnemers zijn?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan