Overzicht wegafsluitingen voor motoren in NL?

Vol en druk is een relatief begrip. Ik spreek weleens collega's die in Mumbai wonen. Daar wonen 20 miljoen mensen op een gebied kleiner dan Zuid Holland. Maar de rest van India is heel groot en heel leeg. Eerlijker zou je het totale inwoneraantal van Europa moeten delen op de oppervlakte. Dan is het beter vergelijkbaar met grote landen. En dan is het maar 45.
 
Vol en druk is een relatief begrip. Ik spreek weleens collega's die in Mumbai wonen. Daar wonen 20 miljoen mensen op een gebied kleiner dan Zuid Holland. Maar de rest van India is heel groot en heel leeg. Eerlijker zou je het totale inwoneraantal van Europa moeten delen op de oppervlakte. Dan is het beter vergelijkbaar met grote landen. En dan is het maar 45.
Ja, dat kan wel kloppen.
Hele stukken in Midden-Spanje of La campagne in Frankrijk of vele km's in Polen zijn LEEG.
Heel leuk, maar in een straal van 100km vanwaar ik woon, leven 25 miljoen mensen. Ik word er helemaal GEK van!
 
Ja, dat kan wel kloppen.
Hele stukken in Midden-Spanje of La campagne in Frankrijk of vele km's in Polen zijn LEEG.
Heel leuk, maar in een straal van 100km vanwaar ik woon, leven 25 miljoen mensen. Ik word er helemaal GEK van!
Mijn vader werkt voor een makelaar in frankrijk. Hij woont in een dorp van nog geen 100 mensen, huizenprijzen zijn laag en ruimte genoeg. Zal ik je zn gegevens sturen?
 
Het zou inderdaad erg fijn zijn om zo'n overzicht te hebben.
Ik zag per toeval ook al afsluitingsborden tussen Simonshaven en Geervliet.
Wat doe je in mijn dorp? O-)

Er zijn kort plannen geweest om de borden in Biert weg te halen, maar toen gingen 2 van de 3 bewoners klagen.
Ja, de borden gaan weg
Oh nee, toch niet

Op de lokale Facebook groep wordt trouwens ook regelmatig geklaagd over motorgeluiden.
Helaas zijn dit vaak de motoren zonder db killers, en de petjes met open uitlaten en pops&bangs mapping
 
Wat doe je in mijn dorp? O-)

Er zijn kort plannen geweest om de borden in Biert weg te halen, maar toen gingen 2 van de 3 bewoners klagen.
Ja, de borden gaan weg
Oh nee, toch niet

Op de lokale Facebook groep wordt trouwens ook regelmatig geklaagd over motorgeluiden.
Helaas zijn dit vaak de motoren zonder db killers, en de petjes met open uitlaten en pops&bangs mapping

Mijn schoonouders zijn een maandje geleden naar Simonshaven verhuisd, mijn schoonvader is ook motorrijder ;).

Ik ben er een paar weken geleden een dagje wezen klussen, en inderdaad, petjes, pop&bang hoor je de hele dag door het dorp heen komen. Vaak genoeg ook auto's met zo'n bak herrie.
 
Mijn schoonouders zijn een maandje geleden naar Simonshaven verhuisd, mijn schoonvader is ook motorrijder ;).

Ik ben er een paar weken geleden een dagje wezen klussen, en inderdaad, petjes, pop&bang hoor je de hele dag door het dorp heen komen. Vaak genoeg ook auto's met zo'n bak herrie.
Recent verhuisd, dan ga ik toch zitten zoeken wie het zijn. _O-

Persoonlijk kan ik een beetje motorgeluid best waarderen, maar als je om 23:00 net op bed ligt, en je kunt precies horen waar ze rijden omdat er wordt teruggeschakeld voor de drempel 1km verderop, dan wordt het een ander verhaal.

Volgens mij hadden we ook ergens een geluid topic.
 
Recent verhuisd, dan ga ik toch zitten zoeken wie het zijn. _O-

Zo veel zullen dat er niet zijn...

Als je willekeurig aanbelt heb je een kans van 1 op 200? :+

Persoonlijk kan ik een beetje motorgeluid best waarderen

Ik ook, maar stiekem neig ik naar steeds stiller naarmate ik volwassener wordt.
Ik houd van een mooi geluid, maar het lijkt nu vooral hard te moeten.
 
En verhuizen lijkt mij een noodzakelijke reis. Bedenk echter wel dat Nederland ondanks een hoop geklaag, nog steeds een van de meest welvarende en rijkste landen ter wereld is.
 
OPGELET OP DE LEKDIJK WEST - ZUID

 
OPGELET OP DE LEKDIJK WEST - ZUID

Handhaven is wmb beter dan afsluiten
 
Nou te vol ben ik niet met je eens, het is ook de instelling van veel mensen niet willen aanpassen en /of niet aan de regels houden en veel ikke ikke ikke
het is hier BOMvol.... En nou niet een paar weilanden laten zien aub, want dat slaat nergens op. We zijn zo ongeveer het dichtstbevolkte landje van Europa. Dat zegt genoeg denk ik?
 
het is hier BOMvol.... En nou niet een paar weilanden laten zien aub, want dat slaat nergens op. We zijn zo ongeveer het dichtstbevolkte landje van Europa. Dat zegt genoeg denk ik?
Nogmaals. Mn pa werkt voor een makelaar in frankrijk. Het is daar lekker rustig. Ik wil best je contactgegevens doorsturen
 
Vlgs mij krijgt Clank commissie voor aanbrengen nieuwe klanten.............................?

Maar een vraag is waarom wij als ingezetenen van dit land moeten verhuizen naar elders?
Andere taal, andere gewoontes en ander eten. Mss niet verkeerd maar wel ANDERS!

Het was hier toch prima met 12 miljoen. (dat leerde ik vroeger op school) Nu gaan we richting 18 en 22 komt ook al in zicht.:(
Zo lang veel linkse dromers de hele wereld hier naar toe wil halen, wordt 't onnodig drukker en drukker.
Door dit A-sociale beleid, met de nadruk op de A, worden de oorspronkelijke bewoners het land uit gepest.
 
Vlgs mij krijgt Clank commissie voor aanbrengen nieuwe klanten.............................?

Maar een vraag is waarom wij als ingezetenen van dit land moeten verhuizen naar elders?
Andere taal, andere gewoontes en ander eten. Mss niet verkeerd maar wel ANDERS!

Het was hier toch prima met 12 miljoen. (dat leerde ik vroeger op school) Nu gaan we richting 18 en 22 komt ook al in zicht.:(
Zo lang veel linkse dromers de hele wereld hier naar toe wil halen, wordt 't onnodig drukker en drukker.
Door dit A-sociale beleid, met de nadruk op de A, worden de oorspronkelijke bewoners het land uit gepest.
Volgens mij krijg ik wel commissie ja. Nog niet echt over gehad.

Maar wat ik er eigenlijk mee bedoel: ik vind het te zot voor woorden dat iedereen hier op een kluitje gaat wonen om dan te klagen dat het zo druk is. Terwijl als je op datzelfde kluitje woont ben je onderdeel van het probleem. Als het echt zo'n enorm probleem ik denk ik dat je dan 2 keuzes hebt:
  1. Stoppen met klagen
  2. Vertrekken naar ergens waar het rustiger is
Maar om dan even terug te komen op je vraag: "waarom wij als ingezetenen van dit land moeten verhuizen naar elders?" Blijkbaar is het voor jou (niet specifiek jou @mean-machine) een probleem en niet voor de rest. De rest van Nederland overhalen dat ze ergens anders heen moeten is denk ik wat lastiger op te lossen probleem.
 
Volgens mij krijg ik wel commissie ja. Nog niet echt over gehad.

Maar wat ik er eigenlijk mee bedoel: ik vind het te zot voor woorden dat iedereen hier op een kluitje gaat wonen om dan te klagen dat het zo druk is. Terwijl als je op datzelfde kluitje woont ben je onderdeel van het probleem. Als het echt zo'n enorm probleem ik denk ik dat je dan 2 keuzes hebt:
  1. Stoppen met klagen
  2. Vertrekken naar ergens waar het rustiger is
Maar om dan even terug te komen op je vraag: "waarom wij als ingezetenen van dit land moeten verhuizen naar elders?" Blijkbaar is het voor jou (niet specifiek jou @mean-machine) een probleem en niet voor de rest. De rest van Nederland overhalen dat ze ergens anders heen moeten is denk ik wat lastiger op te lossen probleem.
Het probleem wordt grotendeels door corona veroorzaakt. Tot 2020 had ik er niet zo'n moeite mee dat Nederland overvol begint te raken. Als ik wilde reizen probeerde z.s.m. de gebieden in het buitenland te bereiken waar het rustiger is. Alleen kan dit nu niet. Ik hoef dus echt niet zo nodig te emigreren, als ik maar de mogelijkheid heb om in het buitenland op vakantie te gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan