OW cup 4, 20 juli Assen

ben d'r bij!

  • Twin cup

    Stemmen: 0 0,0%
  • Supercup 600A

    Stemmen: 5 26,3%
  • CRT 1000

    Stemmen: 1 5,3%
  • Supercup 600B/1000B

    Stemmen: 1 5,3%
  • CRT 600

    Stemmen: 9 47,4%
  • Supercup 1000A

    Stemmen: 2 10,5%
  • anders

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19
hebben wij lopen knokken zeker dan ,ik zat voor in een groepie .....

en na m'n remfoutje bij de GT achter in t groepie -O-

zaten wij dan mekaar aan te kijken strubben uit veenslang in ,mooi naast elkaar naar ruskenhoek


Hij rijd op mijn vorige R6 .. Ik zie dat, zelfs nu ik er niet meer op rijd, hij je het nog steeds niet makkelijk maakt! }) ... :+ ... _O-
 
t groepie waar ik t tempo aan gaf :P :+
full
 
nee was verbaasd vanmorgen ,maar mooi dat je later weer beter ging ;)

Ik was over meerdere rijders wel verbaasd.
Rijders die opeens veel en veel harder reden dan de vorige races,rijders die ineens een stuk langzamer gingen.
Ikzelf begin weer een beetje op gang te komen nu we over de helft heen zijn,lekker op tijd :+


3e geworden in de Supercup 600!! M'n eerste podium! Ben echt super super blij!! *O* *O* *O* :]

Top man,gefeliciteerd
 
hebben wij lopen knokken zeker dan ,ik zat voor in een groepie .....

en na m'n remfoutje bij de GT achter in t groepie -O-

zaten wij dan mekaar aan te kijken strubben uit veenslang in ,mooi naast elkaar naar ruskenhoek
Ja idd zelf moet ik nog wat meer lef en strijdlust krijgen maar dat komt wel.
veenslang keek ik nog ff waar je was , maar idd naast mij. Volgende wedstijd nog harder knallen :D

Edit , je had wat last van je versnellings bak zeker, je baalde in de 2 kwalificatie wel ff volgens mij....
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste podium tijdens een solo race en meteen de 1e plek *O* Wat was dat vet! Heb er wel hard voor moeten vechten. De eerste vijf ronden veel stuivertje wisselen met drie andere rijders. Vanaf ronde 6 aan de leiding gereden en deze niet meer afgestaan. Ik heb de laatste 6 ronden wel met enorm veel kramp gereden. Remmen en koppelen ging haast niet meer. Tijden zakten daardoor ook behoorlijk. De laatste ronde een 1:55'er waardoor Peter nog erg dichtbij kwam.

Ben trouwens zelf ook nog steeds verbaasd over de tijden die ik heb neergezet. Gewoon 2,8 seconden van m'n PR af! Het feit dat ik de dag ervoor ook al had gereden heeft daar wel aan bijgedragen moet ik zeggen.
 
Ja idd zelf moet ik nog wat meer lef en strijdlust krijgen maar dat komt wel.
veenslang keek ik nog ff waar je was , maar idd naast mij. Volgende wedstijd nog harder knallen :D

Edit , je had wat last van je versnellings bak zeker, je baalde in de 2 kwalificatie wel ff volgens mij....

klopt heb je me ook zien schudden dan :N zo zat ik er ff op B|

volgende race weer ja ;)
 
Zou willen dat ik een camera op de motor had, ik had onze 'gevechten' graag op film gehad!
 
Heb jij nog wat gefilmd trouwens Maarten ?
Zoja, dan moét dat een interessant filmpje zijn,egaal of je naar voren of naar achteren gefilmd hebt !😃

He Micha, weer netjes gereden hoor. Ik zag (via livestream) dat je een mooi poosje het veld aangevoerd hebt. Uiteindelijk toch 3e geworden. Netjes hoor :}

Nog iets van Jurgen (die stond op Zolder bij mij met de rode duc) vernomen? Hij reed in de 2takt twincup mee. Zag hem na 2 of 3 rondjes niet meer doorkomen.
 
Laatst bewerkt:
He Micha, weer netjes gereden hoor. Ik zag (via livestream) dat je een mooi poosje het veld aangevoerd hebt. Uiteindelijk toch 3e geworden. Netjes hoor :}

Nog iets van Jurgen (die stond op Zolder bij mij met de rode duc) vernomen? Hij reed in de 2takt cup mee. Zag hem na 2 of 3 rondjes niet meer doorkomen.


twincup :Y :Y

Als dat die duc is met die gele striping erop dan heb ik die met een lading grind in de kuip in de pits zien staan
 
Ik heb wel een duc na een rondje of 3/4 over start/finish stuk zien gaan,rookwolk eruit en hij is links het gras ingegaan.
Einde rechte stuk heeft hij hem achter de vangrail gezet.
 
Ik heb wel een duc na een rondje of 3/4 over start/finish stuk zien gaan,rookwolk eruit en hij is links het gras ingegaan.
Einde rechte stuk heeft hij hem achter de vangrail gezet.

Dat zal hem wel zijn dan. -O-
Donderdag in Zolder rookte de motor ook al iets.
 
Hè Marcel !
Was hem tegengekomen ja!,hij had uitgerekend dat hij 1.4 liter olie zou verbruiken op 12 rondjes,dus als hij dat erbij zou gooien dan moest het goedkomen! _O-
Als ik de reacties hierboven lees ga ik er van uit dat zijn rekensom niet klopte! ;)
 
Hè Marcel !
Was hem tegengekomen ja!,hij had uitgerekend dat hij 1.4 liter olie zou verbruiken op 12 rondjes,dus als hij dat erbij zou gooien dan moest het goedkomen! _O-
Als ik de reacties hierboven lees ga ik er van uit dat zijn rekensom niet klopte! ;)

Jemig, dat meen je niet! Wat vinden jullie coureurs daar nou van? Hij veranderde nu van Ducati in een rookwolk vlak voor de Ramshoek, waardoor wij (baco's) bang waren dat er een oliespoor in de Ramshoek lag.

Gelukkig goed gegaan omdat alle olie keurig in de opvangbak terecht is gekomen, maar als een coureur vooraf weet dat hij technische problemen heeft (met een Duc nota bene ;)), moet hij dan niet verstandiger zijn en z'n collega's niet in gevaar brengen?

Ik merk dat jullie er wat om grinniken, kan ik me ook goed voorstellen, maar ben tegelijkertijd benieuwd hoe jullie naar het veiligheidsaspect kijken?
 
Jemig, dat meen je niet! Wat vinden jullie coureurs daar nou van? Hij veranderde nu van Ducati in een rookwolk vlak voor de Ramshoek, waardoor wij (baco's) bang waren dat er een oliespoor in de Ramshoek lag.

Gelukkig goed gegaan omdat alle olie keurig in de opvangbak terecht is gekomen, maar als een coureur vooraf weet dat hij technische problemen heeft (met een Duc nota bene ;)), moet hij dan niet verstandiger zijn en z'n collega's niet in gevaar brengen?

Ik merk dat jullie er wat om grinniken, kan ik me ook goed voorstellen, maar ben tegelijkertijd benieuwd hoe jullie naar het veiligheidsaspect kijken?


als dat idd de bewuste keuze is geweest (kan het me haast niet voorstellen!) kan vind ik het niet kunnen :N :N

Als je weet dat je in een sessie 1,5ltr olie op de baan/in de lucht gooit zou ik niet van start gaan! Nu kwam het dan gelukkig in z'n opvangbak terecht, maar had ook maar zo op z'n eigen achterband kunnen komen (voor de ramshoek :X :X ) of op die van een ander.
 
Mijn eerste podium tijdens een solo race en meteen de 1e plek *O* Wat was dat vet! Heb er wel hard voor moeten vechten. De eerste vijf ronden veel stuivertje wisselen met drie andere rijders. Vanaf ronde 6 aan de leiding gereden en deze niet meer afgestaan. Ik heb de laatste 6 ronden wel met enorm veel kramp gereden. Remmen en koppelen ging haast niet meer. Tijden zakten daardoor ook behoorlijk. De laatste ronde een 1:55'er waardoor Peter nog erg dichtbij kwam.

Ben trouwens zelf ook nog steeds verbaasd over de tijden die ik heb neergezet. Gewoon 2,8 seconden van m'n PR af! Het feit dat ik de dag ervoor ook al had gereden heeft daar wel aan bijgedragen moet ik zeggen.

Gefeliciteerd :D

klopt heb je me ook zien schudden dan :N zo zat ik er ff op B|

volgende race weer ja ;)

Gezien, en staat op film :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan