OW-Cup Race 6 "Assen" 19-07

Ff wat anders,gister tijdens de 2e kwalificatie (van de sportcup 600A iig) zaten de marshals in de haarbocht met een blauwe paraplu.
Meer mensen die dit wat verwarrend vonden?
Ik ben een paar keer wat wijd gegaan om diegene achter me voorbij te laten en uiteindelijk achterom gekeken en toen zag ik niemand. :?
Dus nog eens goed opgelet bij haarbocht bleek het een paraplu te zijn ipv een blauwe vlag :X |(

Ik heb het na afloop even gemeld en ik bleek niet de enige te zijn die het verwarrend vond.

Mochten er Marshals meelezen,volgende keer een pluutje in een andere kleur dan de vlaggen,ik gun jullie ook wel jullie schaduw hoor ;)
 
Ff wat anders,gister tijdens de 2e kwalificatie (van de sportcup 600A iig) zaten de marshals in de haarbocht met een blauwe paraplu.
Meer mensen die dit wat verwarrend vonden?
Ik ben een paar keer wat wijd gegaan om diegene achter me voorbij te laten en uiteindelijk achterom gekeken en toen zag ik niemand. :?
Dus nog eens goed opgelet bij haarbocht bleek het een paraplu te zijn ipv een blauwe vlag :X |(

Ik heb het na afloop even gemeld en ik bleek niet de enige te zijn die het verwarrend vond.

Mochten er Marshals meelezen,volgende keer een pluutje in een andere kleur dan de vlaggen,ik gun jullie ook wel jullie schaduw hoor ;)

ja had ik ook gezien. "last" is een groot woord, gelukkig stond ie er al bij q1.
 
Ff wat anders,gister tijdens de 2e kwalificatie (van de sportcup 600A iig) zaten de marshals in de haarbocht met een blauwe paraplu.
Meer mensen die dit wat verwarrend vonden?
Ik ben een paar keer wat wijd gegaan om diegene achter me voorbij te laten en uiteindelijk achterom gekeken en toen zag ik niemand. :?
Dus nog eens goed opgelet bij haarbocht bleek het een paraplu te zijn ipv een blauwe vlag :X |(

Ik heb het na afloop even gemeld en ik bleek niet de enige te zijn die het verwarrend vond.

Mochten er Marshals meelezen,volgende keer een pluutje in een andere kleur dan de vlaggen,ik gun jullie ook wel jullie schaduw hoor ;)

nou was wel wat verwarrend idd :o
 
(...)

Mochten er Marshals meelezen,volgende keer een pluutje in een andere kleur dan de vlaggen,ik gun jullie ook wel jullie schaduw hoor ;)

Die lezen zeker mee! Ik hoorde voor de races (dus na de kwalificatie, niet 's ochtends om 8 uur) dat er coureurs waren die de parasol en de vlaggen op elkaar vonden lijken, maar helaas was alleen onze Bavaria parasol voor handen. Het was niet vol te houden om de hele tijd in de zon te staan, dus heb de parasol wel laten staan. Voor het volgende evenement ga ik op zoek naar een nieuwe parasol. Mocht een van jullie nog een witte parasol (of andere neutrale kleur) hebben liggen dan houd ik me aanbevolen, anders wordt het Marktplaats in de gaten houden :)

Voor diegene die in verwarring raken, met de ene zwaaien we, de andere niet ;)
 
Laatst bewerkt:
Die lezen zeker mee! Ik hoorde voor de races (dus na de kwalificatie, niet 's ochtends om 8 uur) dat er coureurs waren die de parasol en de vlaggen op elkaar vonden lijken, maar helaas was alleen onze Bavaria parasol voor handen. Het was niet vol te houden om de hele tijd in de zon te staan, dus heb de parasol wel laten staan. Voor het volgende evenement ga ik op zoek naar een nieuwe parasol. Mocht een van jullie nog een witte parasol (of andere neutrale kleur) hebben liggen dan houd ik me aanbevolen, anders wordt het Marktplaats in de gaten houden :)

Voor diegene die in verwarring raken, met de ene zwaaien we, de andere niet ;)

_O-

Maar ik geloof graag dat het anders niet uit te houden was.
Ik zal eens kijken of ik nog wat heb liggen op zolder. :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een geel/blauwe gestreepte ;) Das ook wel geinig toch ;)

Check het even bij je collega's. Ik heb geen zin in 58 protesten omdat de een een gele en de ander een blauwe vlag zag en ze elkaar beschuldigen van illegaal inhalen, vreemde manouvres en dat soort dingen. Geel en blauw is een gevoelige combinatie ;)
 
Hoe is het bij jou gegaan? Zag een DNF??

Niet zo best. Had vanaf Q1 al opgepompte onderarmen waar ik niet vanaf kwam. Door de verzuring hield ik het maar een rondje of 5 vol, waarna ik niet goed meer kon knijpen in de hendels.

Q2 zelfde verhaal en de race ook. Ben na 6 rondes al naar binnen gereden.

Even uitzoeken hoe dat op te lossen dus..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan