OW-Cup Race 6 "Assen" 19-07

Pak zit inderdaad wel redelijk strak. Is een op maat gemaakt pak, maar in de loop der jaren willen bepaalde lichaamsdelen wel eens groeien.

In dit geval doel ik op biceps uiteraard ;)
 
Pak zit inderdaad wel redelijk strak. Is een op maat gemaakt pak, maar in de loop der jaren willen bepaalde lichaamsdelen wel eens groeien.

In dit geval doel ik op biceps uiteraard ;)

haha oh bedoel je die :+

Maar wel vervelend van je arm pump zeg.
Idd maar kijken of het pak niet te strak zit bij je armen.
Suc6
 
dag om snel te vergeten..

Q1 eraf met een highsider uitkomen haarbocht.. dacht hem op te kunnen vangen maar helaas..
helm afgeschreven, pak 'gerepareerd' en motor was op te knappen met hulp van Tyl :) Helm geleend van Arnold :}
Q2 dus kunnen rijden, maar vertrouwen was niet optimaal meer.
Race ging dus ook ruk en ben er na 3 of 4 ronden mee gestopt..

Dat dachten wij ook! Was een mooie rodeo, eeuwig zonde dat je die niet vanaf de buitenkant kon zien maar moest meemaken. Ik dacht echt dat je hem had en zag toen je rechterbeen ineens te hoog de lucht in gaan en links naast de motor wapperen. Dat was het moment dat wij zijn gaan lopen ;)

Je bent in het crash klassement wel overtroffen door de coureur die code rood veroorzaakte in de SportCup 600

Overigens, dermate uitkomen Haarbocht dat we hem hebben genoteerd als ongeval Madijk. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat dachten wij ook! Was een mooie rodeo, eeuwig zonde dat je die niet vanaf de buitenkant kon zien maar moest meemaken. Ik dacht echt dat je hem had en zag toen je rechterbeen ineens te hoog de lucht in gaan en links naast de motor wapperen. Dat was het moment dat wij zijn gaan lopen ;)

Je bent in het crash klassement wel overtroffen door de coureur die code rood veroorzaakte in de SportCup 600

Overigens, dermate uitkomen Haarbocht dat we hem hebben genoteerd als ongeval Madijk. ;)
dan dachten we hetzelfde haha :P *D maar bedankt voor de hulp !
 
Zo weer ff een beetje bij gelezen,gaat weer nergens over gelukkig _O- :+

Bij deze dan 18 minuten lang dooie vliegen:

:P
 
Nog voorkeur voor kleuren tijdens de volgende race heren?

full
 
Laatst bewerkt:
http://youtu.be/tILEkvhBd80

filmpje van mij motor. Sportcup600. gestart van p6. teruggevallen naar p11 of p12 door een fout van mij zelf, met bijna crash tot gevolg :X Gelukkig ging het allemaal net goed. Daarna weer teruggeknokt naar p6. Uitslag p9, vanwege code rood een ronde teruggedraait. Wel jammer anders had p5 er ook nog wel ingezeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan