OW-CUP race 8 & 9 Hockenheim

hierbij het bewijs dat er wifi is. lekker weertje en kicken baan.
wel ruk dat dat sportcup meerrijdt met de sc1000. wat een snelheidsverschil.,,
 
dat doet ie ja :Y

Dan snap ik de ophef niet helemaal... de snelste mannen rijden 6 seconden sneller, de langzaamste 4 seconden langzamer dan hem.

Wie heeft dan last van het snelheidsverschil :p


Naja, race 1 zit erop. Door foutje buiten de baan maar uiteindelijk naar de 3e plek gereden
 
Mooi weekend gehad. Helaas konden we geen van drieën op donderdag of vrijdag trainen, dus een kleine achterstand op degene die dat wel hadden gedaan. Leuke technische baan. Met mijn gebruikelijke trage leercurve slechts een 31 startplek maar race 1 naar 21 gereden en race 2 16e.
Broer ook netjes gereden 23 en 20. En onze topper Erik pakt gewoon de 5e plek in race 1. Die gammele BMW wilde niet starten voor race2, dus volgende fiets word voor hem ook een Ducati :+

Mooi evenement, leuke baan. Ik zeg: volgend jaar weer.
 
Baan was zeker leuk en niet geheel gemakkelijk onder de knie te krijgen maar uiteindelijk wel gelukt.
Super événement was het! En zeker weer volgend jaar als die weer op de kalender komt.
 
3 mooie dagen gehad.
Maar wat is het gruwelijke moeilijke baan om snel te gaan B| .
Mijn zwakke punten werden er hard afgestraft :X .
 

onboard van race 2 heat 1. rode vlag na crash van Jardo.
Gaat volgens de berichten wel weer goed met hem.


was wel een naar gezicht, best met hoge snelheid nog de grindbak ik zeg :s

Dat starten van mij... -O- -O- :) :)


Wel mooie races gehad, 39.2 kunnen rijden :Y :Y maar helaas door de 2 rode vlaggen en de daarbij horende regels (doorkomst voorlaatste ronde etc) ook 2e race 3e geworden.

edit: wie is er eigenlijk onderuit gegaan bij de 2e rode vlag einde parabolica?
 
Laatst bewerkt:
mocht iemand de uitslagen digitaal zoeken; KLIK

vervolgens: EMR / DMV Rundstrecken Championship 04-09-2014
 
Laatst bewerkt:
was wel een naar gezicht, best met hoge snelheid nog de grindbak ik zeg :s

Dat starten van mij... -O- -O- :) :)


Wel mooie races gehad, 39.2 kunnen rijden :Y :Y maar helaas door de 2 rode vlaggen en de daarbij horende regels (doorkomst voorlaatste ronde etc) ook 2e race 3e geworden.

edit: wie is er eigenlijk onderuit gegaan bij de 2e rode vlag einde parabolica?

Dat waren volgens mij Jacobs en Boonen...
Maar door de directe rode vlag staan ze gewoon in de uitslag idd.
 
Was een mooi weekendje met een mooie baan.
Ik had ook wel even nodig om er een beetje snelheid in te krijgen.
Rempunten,versnellingen,het was lastig te vinden.
Maar doordat een paar pitboxgenoten ondersteuning kregen van Litjens kon ik daar ook een paar tips van meepikken.
Uiteindelijk wel een redelijk ritme kunnen vinden en 2 keer 6e geworden.


Ik had wel tijdens de eerste training in het eerste rondje al een PR gereden trouwens. ;)
 
Mooi weer, mooie baan en veel gezelligheid. Team ging naar huis met 2x een eerste plek in de sportcup600 :)

Ikzelf heb goede races gereden en lekker gestreden, maar vermogensverschil met de Honda tov de rest is wel jammer elke keer. Gelukkig kan ik steeds iets goed maken met remmen en het bochtenwerk.

Onboardbeelden:
Supercup 600 race 1:

Supercup 600 race 2:

Enjoy ;)
 
Weet iemand of er ook nog Duitse fotograven waren? En waar je die foto's kan vinden?
 
Ik vond het super! Eindelijk een andere baan als Assen. Dat mag erin blijven!
Heerlijk gereden en met N 1.35.4 zeker geen klagen. Wel erachter gekomen dat de grindbakken errug diep zijn 😳
 
Ik vond het super! Eindelijk een andere baan als Assen. Dat mag erin blijven!
Heerlijk gereden en met N 1.35.4 zeker geen klagen. Wel erachter gekomen dat de grindbakken errug diep zijn 😳

Ik vroeg me al af wat jij zo ver voorin deed halverwege de race })

Waren erg mooie races! Jammer dat we niks van de Supercup 1000 meekregen omdat deze direct na onze race verreden werd. Gelukkig hebben we de samenvattingen van Bach! Ik miste Nigel Walraven bij race 1, dacht dat hij ook mee zou rijden?
 
Ik vroeg me al af wat jij zo ver voorin deed halverwege de race })

Waren erg mooie races! Jammer dat we niks van de Supercup 1000 meekregen omdat deze direct na onze race verreden werd. Gelukkig hebben we de samenvattingen van Bach! Ik miste Nigel Walraven bij race 1, dacht dat hij ook mee zou rijden?

Ja...jullie lastig vallen natuurlijk!! 😁

2e race lukte het ook al...toen wel zelf naar voren gereden ipv een rondje over te slaan 😉
 
Ja...jullie lastig vallen natuurlijk!! 😁

2e race lukte het ook al...toen wel zelf naar voren gereden ipv een rondje over te slaan 😉

Wat heb je dan de eerste race uitgevoerd?
Verder wel tevreden met het resultaat?

Weet je toevallig ook of er filmpjes van Rolf zijn stunt zijn?
 
Ja...jullie lastig vallen natuurlijk!! 😁

2e race lukte het ook al...toen wel zelf naar voren gereden ipv een rondje over te slaan 😉
Die fiets van je loopt inderdaad hard ;) Ik gaf je nog onbedoeld een kusje in de 2e bocht (met mijn schouder). Ik hoop niet dat je er al te veel van schrok? O-)
 
Die fiets van je loopt inderdaad hard ;) Ik gaf je nog onbedoeld een kusje in de 2e bocht (met mijn schouder). Ik hoop niet dat je er al te veel van schrok? O-)

No worries...ik ben nie zo snel onder de indruk! 😉
Is teminste lekker strijden!! 👍

@ bbierman...k stond ingegraven in de grindbak helaas. En kheb geen filmpje en was samen met Chris enigste op tribune. Missch iemand op de baan onboard?! Maar was gewoon voorwiel weg. Hoppa!!
 
Wat heb je dan de eerste race uitgevoerd?
Verder wel tevreden met het resultaat?

Weet je toevallig ook of er filmpjes van Rolf zijn stunt zijn?

Volgens mij staat bij John Pasman Rolf zijn crash erop,zal wel ff zoeken. :Y

Gevonden:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan