Oxford heuptas (sports waist pack) ervaring

Weet iemand of de oxford Sports waist pack die TS heeft gepost ergens in NL te krijgen is? Ik ben op zoek naar zoiets om m`n camera in te kunnen stoppen als ik ga filmen met de bulletcam.
 
Ik denk dat het de kierga R3 word, de R11 is wat groot denk ik en heeft niet een apparte vakjes.
R3 is makkelijker in omgang, bijv. met motor naar de beurs en kan je daar normaal rondlopen zonder dat je een rugzak of tanktas mee moet zeulen.

Nu even zien of ik hem voor een redelijke prijs kan krijgen.
 
Weet iemand of de oxford Sports waist pack die TS heeft gepost ergens in NL te krijgen is? Ik ben op zoek naar zoiets om m`n camera in te kunnen stoppen als ik ga filmen met de bulletcam.
Vorig jaar stond er iig op de motorbeurs een standje wat de hele oxford collectie had liggen. Was van een of andere buitenlander, geen idee meer hoe of wat verder. Daar heb ik hem iig 'gepast'.
 
Ik ben op zoek geweest naar de kriega r3 maar kon niks vinden hier in nederland.
Wordt alleen verkocht in engeland en de prijs is dan €70 incl verzendkosten. daar schrik ik toch hevig van.

Heeft iemand een idee of een winkel deze in nederland verkoopt, of nog mooier zouden ze op de motorbeurs staan.
 
Weet iemand of de oxford Sports waist pack die TS heeft gepost ergens in NL te krijgen is? Ik ben op zoek naar zoiets om m`n camera in te kunnen stoppen als ik ga filmen met de bulletcam.
Ik heb deze heuptas bij Termaat Motoren in Nijmegen gekocht.

Ben van plan om de Oxford heuptas Sports waists pack (OF586 Black) te gaan kopen.
Heeft iemand ervaring met deze heuptas?
Ik draag eigenlijk altijd een heuptas als ik met de motor wegga (de Mille heeft een kunststof tank en ik ben niet zo dol op het slepen met een rugzak). Ik heb de Oxford speciaal gekocht, omdat ik sinds kort een donker vizier draag en graag mijn normale vizier bij me wil hebben voor het geval dat.

Ik moest in eerste instantie wel een beetje wennen aan de lengte van de tas om mijn heup; je voelt het een stuk duidelijker zitten (zeker met het vizier erin) dan een normaal heuptasje. Verder doet de tas tijdens het rijden wat je van een Oxford mag verwachten: niets!
De tas is -als je het niet helemaal volpropt met spullen- niet overdreven diep, want het materiaal is heel goed plat te drukken.

Al met al ben ik er heel tevreden met mijn aankoop, maar als ik zonder donker vizier ga rijden, dan kies ik toch voor het kleinere exemplaar wat in de kast ligt.
 
Ik heb deze heuptas bij Termaat Motoren in Nijmegen gekocht.Ik draag eigenlijk altijd een heuptas als ik met de motor wegga (de Mille heeft een kunststof tank en ik ben niet zo dol op het slepen met een rugzak). Ik heb de Oxford speciaal gekocht, omdat ik sinds kort een donker vizier draag en graag mijn normale vizier bij me wil hebben voor het geval dat.

Ik moest in eerste instantie wel een beetje wennen aan de lengte van de tas om mijn heup; je voelt het een stuk duidelijker zitten (zeker met het vizier erin) dan een normaal heuptasje. Verder doet de tas tijdens het rijden wat je van een Oxford mag verwachten: niets!
De tas is -als je het niet helemaal volpropt met spullen- niet overdreven diep, want het materiaal is heel goed plat te drukken.

Al met al ben ik er heel tevreden met mijn aankoop, maar als ik zonder donker vizier ga rijden, dan kies ik toch voor het kleinere exemplaar wat in de kast ligt.

Over welke tas heb je het nu? en waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
;)
 
Over welke tas heb je het nu? en waar heb je die vandaan als ik vragen mag?
;)
:?
Jij vroeg toch: Weet iemand of de oxford Sports waist pack die TS heeft gepost ergens in NL te krijgen is? Ik heb hem dus bij Termaat Motoren in Nijmegen gekocht.
Volgens mij is het een prima tas om een camera in op te bergen ...
 
Vertel eens; heb je voor mij een linkie van z on tasje ?

Magnetische tanktas/tailpack (inclusief 'riemen') bij louis.de voor 9,95 :)
Zit een regenhoes bij....maar heb nog niet geprobeerd hoe goed dat werkt....nog geen reden voor gehad...
Kon geen link maken....geloof dat je niet makkelijk rechtstreeks kan linken. Dus hier maar even de motozoom link (13,95...zelfde ding): http://www.motozoom.nl/webshop/meer...r=10025345&SID=987057&SToken=B8E4689AD01DAB28
(Ik hoop dat bedoeld word...anders mag je me negeren :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan