Oxford tailbag tas

Muskito

MF veteraan
20 mei 2007
6.336
201
Zwolle
Tanktas Oxford
Een nette Oxford tank/buddy tas. Meerdere malen gebruikt maar altijd netjes mee omgegaan.
Kan zowel achterop de buddy als op de tank gemonteerd worden.
De tas kan eenvoudig groter worden gemaakt. (ik gok tot 40L).
Ritsen zijn allemaal goed. Komt inclusief een regenhoes, afklikbare schouderband en meerdere
kleurstrippen om op de motor aan te passen.

Vraagprijs: 30 euro
Ophalen uit Zwolle of verzendkosten koper

IMG_5612.JPG


IMG_5613.JPG


IMG_5614.JPG


IMG_5615.JPG


IMG_5616.JPG


IMG_5617.JPG


IMG_5618.JPG


OFXW4361.JPG


ELUV1996.JPG
 
Laatst bewerkt:
Heb wel intresse in het alpinestars tanktasje, woon alleen in Belgie? Effe ophalen is dus geen optie.
 
Verzending is geen probleem. Ik zat even te kijken, dit zijn de pakkettarieven vanuit Nederland.
9,30 euro zonder trace of 13 euro met trace.

Schermafbeelding 2022-02-06 om 12.05.32.png
 
Kan je dat ook niet naar een postpunt in Nederland verzenden? Woon namelijk maar 2km van de grens af. Ga ik het gewoon daar halen, kost het ook minder. Alvast bedankt voor de moeite, Wat mij betreft is de koop rond
 
Zou ik van de week even de Uglybros kunnen passen? We denken dat hij of net mooi is, of net te groot voor achterop onze enduro...
 
Kan je dat ook niet naar een postpunt in Nederland verzenden? Woon namelijk maar 2km van de grens af. Ga ik het gewoon daar halen, kost het ook minder. Alvast bedankt voor de moeite, Wat mij betreft is de koop rond
Ja hoor. Ook geen probleem. Zou je mij even een privé bericht willen sturen ronden we het daar af.
 
Terug
Bovenaan Onderaan