Oxtar TCS sport goed of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZX7RULES

MF veteraan
7 mrt 2005
12.815
0
LEEUWARDEN
full

Deze kopen of beter voor een andere laars/merk gaan
 
(Afbeelding)
Deze kopen of beter voor een andere laars/merk gaan

Als het lekker zit dan is het goed toch? Of heb je race aspiraties en moet het allemaal zo licht mogelijk en ultra kevlar kogelvrij zijn enzo? Dan zijn er vast nog een hoop andere merken waar je mee kan vergelijken. Ik heb een simpelere versie van Oxtar, zitten heerlijk, bescherming is goed, ik ben tevreden.
 
lekker boeiend of ze kraken. dat is uniek moet je maar denken :P }) als ze maar lekker zitten ;)
 
inderdaad ze kraken lekker goed horen ze je tenminste aankomen welnet zo belangrijk :Y *O*

maar oke als je niet wilt dat ze kraken die je achter bij de scharnieren een klein beetje kettingvet erin spuiten of wd40 of wat ever dan is het over

dus veel plezier ermee
oow ja ik heb ze ook en ze bevallen goed
(en kraken ook niet meer :9 )
 
inderdaad ze kraken lekker goed horen ze je tenminste aankomen welnet zo belangrijk :Y *O*

maar oke als je niet wilt dat ze kraken die je achter bij de scharnieren een klein beetje kettingvet erin spuiten of wd40 of wat ever dan is het over

dus veel plezier ermee
oow ja ik heb ze ook en ze bevallen goed
(en kraken ook niet meer :9 )
Ik heb ook de Oxstar SS performance gezien ,ziet er ook goed uit
maar zouden die het zelfde probleem kennen :?
 
Heb ook de Oxtar TSC Evo Gore-Tex, al 2 1/2 jaar (25.000 km) naar volle tevredenheid. Piepen is het kenmerk van de Oxtars, beetje kettingvet in de scharnierende delen en klaar.
 
Ze gaan niet piepen en/of kraaken bij het lopen :?
Bij MCN kwam deze klacht wel naar voren vandaar.

Ze piepen bij het lopen ja....piepten moet ik zeggen...WD40 en klaar...en ik rij er meer mee dan ik loop dus tja, alleen een paar gastjes van een jaar of 11 bij mn vriendin in de klas moesten wel erg lachen om het piepen.... :W
 
Heb ik ook al een paar jaar, prima laarzen: zitten lekker, eecht leer, waterdicht, toesliders zijn goedkoop en makkelijk te vervangen, piepen/kraken spuit je zo weg etc. Die überracedingen zijn wat minder; omdat die laarzen in een hoek staan kan je daar niet zo makkelijk mee lopen, als je dat belangrijk vindt tenminste. Beter dan Sidi's iig.
 
Dat piepen doen mij Sidi's ook. Heeft volgens mij gewoon met de plastic bescherming aan de achterzijde van de laars te maken. Druppeltje olie doet wonderen, of gewoon niet mee lopen, maar alleen mee op de motor zitten :+
 
Heb nu een paar XPD laarzen na jaren met Oxtars gereden te hebben....


...en ik mis 't geluid :?

Net of ze stuc zijn :+
 
Ik ben ook super tevreden met mijn Oxtars. Ik heb zelf de witte laarzen wat nog veel stoerder staat (mits je ze schoon houd. En een beetje piepen hoort er gewoon bij. En als je met je laarzen rijd hoor je dat toch niet. :]

richard7klein.sized.jpg
 
Ze zitten heerlijk, rijden heerlijk..

maar dat gruwelijke gepiep ben ik spuug en spuug zat.. maar ach het zijn motor laarzen geen wandel laarzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan