Paar beginnersvraagjes

agossie :9

een potentieel doodrijdertje

hoi! :W

geniet nog even van je laatste drie jaar op deze aardkloot! :W
 
Quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 20:30 schreef Hegrow het volgende:
Mmm ja
daar weet ik niets op te zegge
Gewoon ik heb et graag dat mensen naar mij zien, en dat zal zeker gebeuren als ik snel optrek als het groen word

@Pogo: Ik neem nogal graag risico's
En Moto is handiger en leuker dan auto

Ik kwam dus naar dit forum om hulp te krijgen ... niet op afgeblaft te worden |(

Ik zeg toch niet dat ik altij hard zal rijden? Ik ben verantwoordelijk voor mezelf en omstaanders .. Ik zal alleen hard rijden bij goed weer en op een rechte, zo goed als verlaten baan, of speciaal naar duitsland ofzo rijden om eens goed gas te geven op de autosnelwegen daar ...

Dus je wilt gezien worden op een verlaten baan?
:?
 
heb et nu nie speciaal over dienen gast maar int algemeen,maar iedereeen die gelijk nen zot rijdt int verkeer.
Als ze dood zijn weten ze waar het aan ligt en da doe mij niets,eigen schuld dikke bult !!! :]
 
Mmm ja :9
daar weet ik niets op te zegge :Z
Gewoon *D ik heb et graag dat mensen naar mij zien, en dat zal zeker gebeuren als ik snel optrek als het groen word ;) :+

@Pogo: Ik neem nogal graag risico's })
En Moto is handiger en leuker dan auto *D :9~

Ik kwam dus naar dit forum om hulp te krijgen ... niet op afgeblaft te worden |(

Ik zeg toch niet dat ik altij hard zal rijden? Ik ben verantwoordelijk voor mezelf en omstaanders .. Ik zal alleen hard rijden bij goed weer en op een rechte, zo goed als verlaten baan, of speciaal naar duitsland ofzo rijden om eens goed gas te geven op de autosnelwegen daar ...

humor O-)
 
Laatst bewerkt:
15 jaar, en na nog 3 jaar kwijlen uiteindelijk met twee erop nogal hard willen rijden op racers ala 25Kw-ninjas?
Ofwel is Hegrow super sarcastisch/ironisch/cynisch
Ofwel zien we Hegrow terug op de voorpagina van de gazet binnen een jaarke of drie ....
Nie stief gezoend ee gastje ... :(
 
Ach luister niet naar die moraalridders, >> ze zijn gewoon bang voor snelheid!


Ik zeg >> koop gewoon een R1 en voer hem op, gaatie wat sneller
En gewoon lekker volgas rijden

ps zet het op film :9~
:^ :^

Er zijn hele snelle polini trekveertjes te krijgen voor de R1, lejo vinsie eint dempert. Misschien dat je dan die scooter er uittrekt die mij laatst heeft vernederd bij een stoplicht sprintje. |(
 
:^ :^

Er zijn hele snelle polini trekveertjes te krijgen voor de R1, lejo vinsie eint dempert. Misschien dat je dan die scooter er uittrekt die mij laatst heeft vernederd bij een stoplicht sprintje. |(

moet je hem ook rood spuiten dan gaat hij harder.
en vergeet niet om er polinistickers op te plakken en rode bougievonkjes in te doen. :9

(ben je echt 15? als ik je posts lees denk ik eerder aan 12 oid. |(
 
Ach luister niet naar die moraalridders, >> ze zijn gewoon bang voor snelheid!


Ik zeg >> koop gewoon een R1 en voer hem op, gaatie wat sneller
En gewoon lekker volgas rijden

ps zet het op film :9~
Ik zou als ik TS was gaan voor een hayabusa turbo met verlengde achterbrug en NOS.
Als je m vervolgens ook nog rood kleurt, dan weet ik zeker dan je een hele snelle motor hebt :P
 
allemaal leuk hoor dat gehak, maar.... "we" zouden er ook rekening mee kunnen houden dat het manneke pas 15 jaar is, en gewoon enthousiast is over motoren, en 'm gewoon antwoord geven. Dat verstand dat komt wel. Rijden kan'ie toch pas vanaf 18 á 19 jaar. Ik lulde in die jaren ook over snelheid maar had m'n opgevoerde Zündapp in gedachten...dat dat in geen enkele verhouding staat met motoren, laat staan m'n ZZR1100 daar kwam ik pas veel later achter. Respect voor motoren komt vanzelf als je echt gaat rijden.

Dus.... kappen met hakken.
 
allemaal leuk hoor dat gehak, maar.... "we" zouden er ook rekening mee kunnen houden dat het manneke pas 15 jaar is, en gewoon enthousiast is over motoren, en 'm gewoon antwoord geven. Dat verstand dat komt wel. Rijden kan'ie toch pas vanaf 18 á 19 jaar. Ik lulde in die jaren ook over snelheid maar had m'n opgevoerde Zündapp in gedachten...dat dat in geen enkele verhouding staat met motoren, laat staan m'n ZZR1100 daar kwam ik pas veel later achter. Respect voor motoren komt vanzelf als je echt gaat rijden.

Dus.... kappen met hakken.

Helemaal mee eens,
Als je op die leeftijd niet eens meer mag dagdromen, houd het snel op. B|
Showww.... keep on dreaming O-)
 
Helemaal mee eens,
Als je op die leeftijd niet eens meer mag dagdromen, houd het snel op. B|
Showww.... keep on dreaming O-)


en laten we wel wezen: motorrijden IS toch ook gewoon verschrikkelijk cool? Ik deel dat enthousiasme wel hoor
 
Koop een CR500
full


succes
 
Ik wil een Race-model ( Kawasaki Ninja, Aprilia, Ducati, Yamaha, Suzuki, ... ) Welke is de beste om te gebruiken?

En op sommige moto's ( Zoals de ninja's ) kan je met 2 opzitten, maar op een Suzuki Gsx niet, is het mogelijk om iets aan te passen aan de Suzuki zodat je er wel met 2 opkan? :9

Alvast bedankt :) :}


Er zit bij een gsx-r achter het zadel een kap die je eraf kan halen. Daar kan je dan zo een duozadel opzetten. Rijd je daarna weer alleen, haal je het zadeltje er weer af en zet je die kap er weer op. :)

En over het opvoeren naar vol vermogen, dat mag in Nederland pas weer als je 21 bent. Tenminste dat is nu zo. Er is 1 mogelijkheid dat het eerder mag, en ik was daar onder andere een uitzondering op. Haal jij je motorrijbewijs op je 18e (bijvoorbeeld op 28-08-2006) dan mag jij 2 jaar later vol vermogen rijden. Dus op 28-08-2008 zou jij dan je motor weer mogen opvoeren.
 
je moet ook kijken wat het beste voor jou is later...

ik ben nu 17 over paar maande 18, ik zou ook liever motor willen rijden.
maar auto is voor mij handiger.

daar komt ook nog eens bij kijken dat het allemaal niet goedkoop is tegenwoordig.
ik geloof dat sommigen op het forum nog een 10tje per les betalen, dat is nu 30-40 euro...

en motor rijden is ook vrij duur.. want je moet niet alleen denken rijbewijs en motor = rijden. maar er komt ook nog beschermende kleding, helm, handschoenen pak, onderhoud, verzekering en als die kosten.

zeker als je op een racemodel gaat rijden zou ik tog wel in een goed pak investeren, iig goede beschermende kleding.


je zou dan altijd motor kunnen rijden als je wat ouder ben...
 
Ik zou zeggen begin maar vast gewoon met sparen....
Motorrijden kan je best goedkoop houden, maar als je een supersport wilt ben je sowieso een stuk duurder uit dan met een goedkoop autootje.
Gewoon lekker gaan sparen dus en in de jaren die je nog te gaan heb lekker dromen en hopelijk wat rustiger worden. En welke motor die je noemde het beste is? Dat merk je wel als je eenmaal je rijbewijs hebt en testritten kan maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan