Paar CBR900RR '97 SC33 onderdelen (Prijzen verlaagd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
( Bochten en demper zijn weer te hebben)

Als ze op een SC28 passen dan ben ik nog steeds geintereseerd. Laat maar weten.
 
( Bochten en demper zijn weer te hebben)

Als ze op een SC28 passen dan ben ik nog steeds geintereseerd. Laat maar weten.

De vorige heeft tot op heden niets overgemaakt dus dan zijn ze weer gewoon te hebben. Als je me even mailt dan stuur ik je de gegevens terug en dan zet ik ze voor jou vast.
 
de spanningsregelaar is dat een originele of 1 met koelribben erop?

in geval met koelribben heb ik wel intresse O-)
 
de spanningsregelaar is dat een originele of 1 met koelribben erop?

in geval met koelribben heb ik wel intresse O-)

Vind ik een hele goeie... ik spit even mijn kale motor foto's door.
Zo te zien de originele. In de openingspost staat een foto en daar zie ik hem volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een kettingspanner (ja, die bij de achterbrug)

heppie die nog?? Mail me maar...

Greetz
 
De vorige heeft tot op heden niets overgemaakt dus dan zijn ze weer gewoon te hebben. Als je me even mailt dan stuur ik je de gegevens terug en dan zet ik ze voor jou vast.


Ik heb je een mailtej gestuurd.

Gr. Paul
 
he roy... ik krijg mijn mailtje niet naar jou gmail adres...krijg het elke x terug..dus dan maar ff zo




die toerentalteller kan die op mijn '95 blade...de mijne is stuk en wil het graag weer werkend hebben.... hoop dat je het weet, ziet er btw wel hetzelfde uit als op mijn blade, ... afijn laat hetme even weten, en als het zo is, wil ik hem graag hebben...



groetjes sas
 
he roy... ik krijg mijn mailtje niet naar jou gmail adres...krijg het elke x terug..dus dan maar ff zo




die toerentalteller kan die op mijn '95 blade...de mijne is stuk en wil het graag weer werkend hebben.... hoop dat je het weet, ziet er btw wel hetzelfde uit als op mijn blade, ... afijn laat hetme even weten, en als het zo is, wil ik hem graag hebben...



groetjes sas

Phoe, goeie vraag.
Denk dat je dat het beste even bij een Honda dealert kan vragen.
Mocht hij ten tijde van de sloop nog niet weg zijn kan ik hem ook opsturen, kan je hem proberen en als het niet werkt terug sturen. Kost het je alleen wel de verzendkosten.
 
Phoe, goeie vraag.
Denk dat je dat het beste even bij een Honda dealert kan vragen.
Mocht hij ten tijde van de sloop nog niet weg zijn kan ik hem ook opsturen, kan je hem proberen en als het niet werkt terug sturen. Kost het je alleen wel de verzendkosten.
heb de vraag ff gedropt op het 900 topic...maar gaat niet passen, echt jammer...maar thnxx voor het aanbod roy om hem evt te passen maar hoeft dus niet meer...

de mzzl sas :W
 
ben ook wel geintereseerd in de stuurdemper, als vasily hem niet wil. Graag zou ik een fototjee zien

Mailtje komt eraan.
Heb van Vasily niets meer gehoord...

heb de vraag ff gedropt op het 900 topic...maar gaat niet passen, echt jammer...maar thnxx voor het aanbod roy om hem evt te passen maar hoeft dus niet meer...

de mzzl sas :W

Oke, jammer dan.
 
Laatst bewerkt:
he roy, ik wil graag die spanningsregelaar van je overnemen voor dat bedrag....gmail lukt me om de één of andere reden niet...

hij gaat passen dus wil hem heeeeeeeeeeeeeeel graag hebben, mijn blade ligt stil nu B|

thnxx sas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan