Paar CBR900RR '97 SC33 onderdelen (Prijzen verlaagd)

Status
Niet open voor verdere reacties.
he hallo wat wil je hebben voor de voorschijven?

In principe wil ik het voorwiel compleet verkopen, maar als je een mooi bedrag bied... En ik heb misschien nog iemand die het voorwiel zonder de schijven wel wil hebben dus wie weet.
Stuur me maar even een mail aub.

Hallo Roy,

Wat is je uiterste prys voor het voorwiel compleet?

Hoor het wel!!

Zakken kan ik altijd nog dus nu staat hij nog op 400 euro. Mocht ik willen zaken kan ik je dan nog even een bericht doen.
 
Laatst bewerkt:
Is mijn achtershock al onderweg?!?! :9 *O*

M.a.w.: wanneer denk je die op te kunnen sturen cq. ik het resterende bedrag naar je over moet gaan maken? ;)
 
Ik leef nog, de motor ook...

Ik was gisteravond laat thuis en vanmorgen eerst een motor verkopen/inruilen.
Ik ga nu beginnen met slopen en zal dan het rijtje af iedereen nog even een berichtje sturen.
 
'Slachtfeest CBR 900RR '98 (Available vanaf 19-9)' > 'Slachtfeest CBR900RR '98 in progress!'
 
Gaat morgen op de post!
full

thnxx voor de snelle slachting....
 
Mooi zo, dan zou de rest ook vandaag binnen moeten komen.
Bedankt Roy, ik haal ook net de achtershock uit de doos! *D

Volgende week samen met Acura monteren. Gelijk een stuurdemper + kleiner tandwieltje aan de voorkant...kijken of ik het verschil merk in rijgedrag... :9

:W
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Roy, ik haal ook net de achtershock uit de doos! *D

Volgende week samen met Acura monteren. Gelijk een stuurdemper + kleiner tandwieltje aan de voorkant...kijken of ik het verschil merk in rijgedrag... :9

:W

Issie netjes of issie netjes? Je had wel geluk, als jij hem niet had genomen had ik de prijs naar boven bij gesteld ;)

Mits de vering goed is afgesteld en je echt wat verlangt van de motor moet je dat zeker gaan merken. Ik heb nooit met de originele "fietspomp" gereden dus kan je het verschil niet vertellen.
 
Issie netjes of issie netjes? Je had wel geluk, als jij hem niet had genomen had ik de prijs naar boven bij gesteld ;)

Mits de vering goed is afgesteld en je echt wat verlangt van de motor moet je dat zeker gaan merken. Ik heb nooit met de originele "fietspomp" gereden dus kan je het verschil niet vertellen.
Hij ziet er zeker goed uit! Zal er zelf nog even een doekje overhalen voor ik hem monteer... ;)

Ben erg benieuwd! Hou je op de hoogte... ;)
 
radiateur is binnen!

deze man is verzend prof!!
Goed en snel zaken doen!!

*D
Thnx! Stunt ze maar weer!

Weet jij of de clip-on's ook passen op een CBR 600 fs ('01) Als je de diamaeter weet kijk ik zelf wel even.

Zo ja, heb ik interesse.

Zo uit het blote hoofd dacht ik dat de poten van de Fireblade 45mm zijn. Maar zal het vanavond even opmeten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan