Paar CBR900RR '97 SC33 onderdelen (Prijzen verlaagd)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.408
35.824
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Inleiding:
Ik heb een Honda CBR900RR uit 1998 (zoals nu blijkt is mijn voorpartij van een 1997 dus ik vermoed de rest ook) voor het circuit en volgend jaar wil ik op een jongere en vooral lichtere 600 gaan circuitrijden. Nu zal ik het meeste geld voor deze motor in delen krijgen... dus gaat ie in delen eruit. ( Tenzij iemand hem voor 3000 euro wil kopen :P )

De motor:
Ik heb hem in 2004 gekocht in dezelfde staat als deze nu is. lk heb elk jaar netjes alle vloeistoffen ververst en het oliefilter, nooit problemen mee gehad. Ook na de winter starten en lopen. Zover bekend nooit zware schade gehad. Ben er zelf 1 keer mee omgevallen in de grindbak. Hij heeft 6000km op de openbare weg gereden, 3000 op het circuit bij de vorige eigenaar (Noki van MF) en 1500 op het circuit bij mij.

Prijzen:
Prijzen staan erbij, dit is excl verzendkosten. Dit is normaal gesproken € 6,20 binnen Nederland tot 10kg binnen de normale maten. (ik maak hier 7 euro van voor een rond getal en tape kosten ;) ) Naar Duitsland is verzending geen probleem, ik kan met de Duitse post verzenden.

Interesse?
Als je in 1 of meerdere onderdelen interesse hebt, moet je me even een mail sturen naar mijn Gmail account met wat je wil. Ik reageer altijd, dus als je geen antwoord krijgt geef hier even een gil. Dan zit hij in mijn spamfilter wss.
Ik ga er nu vanuit dat alle delen gewoon goed zijn, zo niet zal ik de prijs nog wat aanpassen.

Alle onderdelen (als je iets mist roep maar even):
  • Tank camera steun - € 35,00 - Platte steun die om je tankdop past
  • Jiffy met beveiliging - € 15,00 - Goed, lak iets eraf
  • Koelvloeistof reservoir - € 2,50 - Goed
  • Kuipframe onder - € 35,00 - Goed
  • Frame (Geen kenteken) - € 300,00 - Heeft geen frame nummer
  • Achtervelg zonder tandwiel met schijf - € 195,00 - Goed, met tandwiel opnemer, schijf 4min=4,8mm dik, BT002 voor de weg nog 4mm in het midden, lichte lakschade

  • Sub frame - Verkocht
  • Choke kabel + bediening - Verkocht
  • Voorpartij WP ombouw compleet - € 375,00 - Olie/keerringen/stofkappen 2 dagen gebruikt, topmoeren iets beschadigd, incl kroonplaten Verkocht
  • Tellers - € 15,00 - Alleen toerental, contactlampje (laptimer gaat niet weg) Verkocht
  • Motorblok '98 compleet - € 600,00 - Olie/bougies/filter is 2 dagen gebruikt, jaarlijks vloeistoffen ververst
    Verkocht
  • Carbon teen beschermer - € 15,00 - Redelijk, iets gebroken in de lak Verkocht
  • Zadel - Verkocht
  • Compleet uitlaatsysteem Ingeruild op een standaard systeem van de SC28 met open demper. Zie ander topic. Ook verkocht.
  • Airbox met nieuw filter - Verkocht
  • CDI - Verkocht
  • Kuipdelen geen verlichting met ruitje - € 350,00 -Links en rechts grondcontact, links grindbak schade, gebruikssporen Verkocht
  • Tank - € 125,00 - Lak rond dop iets geribbeld Verkocht
  • Sloten - € 15,00 - Contact en tankslot Verkocht
  • Clip-ons compleet zonder rempomp en hevel - € 60,00 - Geen instrumenten links Verkocht
  • LSL Stuurdemper - € 175,00 - 6 kliks, bevestiging van poot naar topkuip frame Verkocht
  • Radiateur met koeler - € 90,00 - Goed Verkocht
  • Voorvelg met schijven - € 400,00 - 17inch, wave discs 4.5min=5mm dik, BT002 voor de weg nog 3mm in het midden, grootste beschadiging bij loodje Verkocht
  • Voorrem incl hendel + pomp + stalen remleiding - € 150,00 - Nieuwe vloeistof, blokken 2 dagen gebruikt Verkocht
  • Rechtervoetsteun compleet zonder rempomp - € 45,00 - Montage beugel verhoogd steun Verkocht
  • Linker voetsteun compleet - € 45,00 - Montage beugel verhoogd steun Verkocht
  • Kabelboom - € 25,00 - Zo te zien netjes bij de stekkers los gehaald. Verkocht
  • Spanningsregelaar - € 45,00 - Goed Verkocht
  • Achterbrug - € 50,00 - Goed maar niet mooi Verkocht
  • Achtershock - € 265,00 - Hyperpro in prima staat Verkocht
  • Achterrem incl pomp - € 45,00 - Goed, amper gebruikt Verkocht
  • Carbon hugger - € 30,00 - Niet mooi, incl kettingspatscherm, wel echt carbon Verkocht

Paar foto's alvast:

full


full


full


full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Shock is gereserveerd he Roy .....

maatju kan nu zelf kijken dus andere dingen mischien later ;)
 
Mail verstuurd over de uitlaat :Y

Zal zo ff antwoorden.

Doe je die vorkpoten ook los weg, dus zonder kroonplaten/remmen, zo ja wat is dan de prijs daarvoor.

Kroonplaten blijven erbij, anders blijf ik dadelijk met tig kleinere onderdelen liggen. Remmen zitten er niet bij.
Dus 2 poten, onderste kroonplaat, lagers/ringen/balhoofdmoer en bovenste kroonplaat.
 
Zo, ik heb nu van elk deel dat ik kan zien zonder wat uit elkaar te halen 1 of meerdere foto's. Degene die al gemaild hebben krijgen nu zo een mail met fotoooows.
 
Ik check ff de spambak want heb wel mail maar niet voor de schijven...

Ja zat in de spambak, ik stuur zo een mailtje terug.

Ik heb geen interesse meer in de stuurdemper en in de velg met schijven. Echter, wanneer de schijven los weg zijn zou ik nog wel een prijsje willen horen voor de velg los :)
 
Ik zie dat de uitlaatbochten nog op gereserveerd staan. Of zijn ze al weg? Anders hou ik me aanbevolen..... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan