paar "leuke" crashfoto's...

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.787
150
A.
ik zat ff te surfen kom ik een paar crash fotoos tegen...wat een fotograaf...die dit zo heeft vast gelegd...pijnlijk misschien maar wel gaaf....

en wat denk je dan als coureur he?

Alex_De_Angeles.jpg

mark_heckles.jpg

olivier_jacques.jpg

rueben_xaus.jpg

steve_jenkner.jpg

valentino_rossi.jpg

jeremy_mcwilliams.jpg
 
@niels, dat lijkt er wel op...waarschijnlijk na een burnout ofzo...
 
(Afbeelding)

Gaat ie nou in de uitrij-ronde op zijn plaat? :X


Volgens mij is dit een partijtje knippen en plakken geweest. Ik zie iets aan die foto en dat iemand op zijn plaat gaat in de uitloop ronde. Ik weet niet. Die foto zou dan zeker in enkele bladen gestaan hebben.
Maar maakt niet uit. De overige foto's zijn vet. Zolang je zelf maar niet het lijdend voorwerp bent |(
 
Denk dat ie de burn-out verneukte... Check de rook & z'n achterband...

Anders mooi staaltje knippen en plakken....

Volgens mij is dit een partijtje knippen en plakken geweest. Ik zie iets aan die foto en dat iemand op zijn plaat gaat in de uitloop ronde. Ik weet niet. Die foto zou dan zeker in enkele bladen gestaan hebben.
Maar maakt niet uit. De overige foto's zijn vet. Zolang je zelf maar niet het lijdend voorwerp bent |(
 
Jaques is gewoon lomp, gaat idd tijdens een burnout met de uitloopronde op z'n plaat, geen photoshop of iets.
 
Jaques is gewoon lomp, gaat idd tijdens een burnout met de uitloopronde op z'n plaat, geen photoshop of iets.

Voor hun is een burnout ook wat byzonders hoor ;) Daar oefen ze niet op hoor |( Zijn geen stunts rijders...

Moet je een stuntrijder eens een bocht laten nemen met 200+ :X En dan een circuit gast een rolling stoppie laten maken van 100 meter :X

Als zie ik van Rossie wel aardige wheelies met 1 been aan de verkeerde kant van de motor O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan